سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشنامه خوانی مناظره عاشقانه در فارس

نمایشنامه خوانی مناظره عاشقانه در کافه کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  مرضیه بدایت، هدایتگر این نمایشنامه خوانی گفت: نمایشنامه مناظره عاشقانه با برداشتی از سوء تفاهم‌های موجود در زندگی زوج‌ها در جوامع کنونی و زندگی پنج زوج با ماهیت متفاوت رفتاری را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: این نمایشنامه شامل ۵ اپیزود است که در هر اپیزود اختلافات و سو تفاهم‌هایی بین ازواج شکل می‌گیرد که نمایشنامه مناظره عاشقانه تلفیق دو گونه متن ایرانی و خارجی با ساختاری یکسان است.

بدایت با بیان اینکه نمایشنامه مناظره عاشقانه شامل ۵ اپیزود تلفیقی است، افزود: اپیزود اول مکالمه خیالی یک مرد و همسرش است که به تازگی در دریا غرق شده، اپیزود دوم مکالمه بین یک مرد خونسرد و منفعل با همسر حساس و پرحرفش بوده، اپیزود سوم مکالمه بین دو عاشقی که پس از مدت‌ها یکدیگر را ملاقات کرده و هیچ کدام دیگری را نمی‌شناسد، اپیزود چهارم داستانی فانتزی از زن و مردی که بلیطی هدیه برای تماشای تئاتر دریافت می‌کنند و سردرگم هستند و اپیزود پنجم نیز مشاجره بین دو عاشق لجباز که کودک درون فعالی دارند.

وی اضافه کرد: نمایشنامه مناظره عاشقانه بوسیله محمد یعقوبی و کارل فالنتین نوشته شده که با حضور ۱۰ هنرمند تئاتر خوانده می‌شود.

نمایشنامه خوانی مناظره عاشقانه ۲۳ خردادماه امسال از ساعت ۱۸ در کافه کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برپا می‌شود.
انتهای پیام/ت

برپایی نمایشنامه خوانی مناظره عاشقانه در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.