سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره E3 2018:

معرفی نهایی بازی Spider-Man +تصاویر

شرکت سونی در کنفرانس دیشب خود یک گیم‌پلی از بازی Spider-Man منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال 2017 خبرها حاکی از این بود که بازی Spider-Man جدیدی قرار است بر اساس داستان‌های کمیک مارول، برای PS4 ساخته شود و هیچ خبری برای طرفداران بازی‌های رایانه‌ای و کمپانی مارول از این بهتر نبود. حالا کنفرانس دیشب سونی در نمایشگاه E3 و انتشار یک گیم پلی از این بازی، مردم را با داستان و طرز بازی آن بیشتر آشنا کرد.

همانگونه که از داستان‌های مرد عنکبوتی برمی‌آید، قرار است در این بازی هم مرد عنکبوتی با افراد پلید شهر نیویورک مبارزه کند و جلوی کارهای پلید آن‌ها را بگیرد. در ابتدای این گیم‌پلی دیده می‌شود که مرد عنکبوتی با تارهای خود از میان ساختمان‌های بلند شهر نیویورک حرکت می‌کند و حرکات آکروباتیک انجام می‌دهد. در ابتدای بازی قرار است مرد عنکبوتی با دزدانی که از زندان بزرگی در نیویورک فرار کرده‌اند، مبارزه کند و جلوی فرار آن‌ها و کارهای بدشان را بگیرد. این مراحل در تمام طول بازی تکرار می‌شود. گیمرها باید برای مبارزه با افراد شرور از حرکات آکروباتیک استفاده کنند و با تار زدن به دزدان آن‌ها را گیر بیندازند.

گفته می‌شود بازی Spider-Man در تاریخ 7 سپتامبر (16 خرداد) برای کنسول PS4 منتشر شود. کاربرانی که این بازی را سفارش دهند، به محض انتشار می‌توانند به لباس آهنی مرد عنکبوتی دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۷ تير ۱۴۰۰
سلام ببخشید میشه بگید این بازیو از کجا دانلود میکنید؟؟