سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رشد ۲۹ درصدی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد نسبت به سال گذشته

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از رشد ۲۹ درصدی مشارکت‌های مردمی این نهاد نسبت به سال گذشته خبر داد.

علی‌محمد ذوالفقاری معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در پاسخ به این سوال که به طور میانگین میزان مشارکت‌های مردمی رو به افزایش است یا کاهش؟، اظهار کرد: میزان مشارکت‌های مردمی در حوزه اکرام و صدقات طی دو ماهه ابتدای سال جاری نسبت به دو ماهه ابتدای سال گذشته، ۲۹ درصد افزایش داشته است.

وی در خصوص مشارکت‌های مردم در ماه مبارک رمضان امسال گفت: به دلیل آن که مشارکت‌های مردمی هنوز ادامه دارد و به پایان ماه مبارک رمضان نرسیده‌ایم، به طور دقیق نمی‌توان میزان مشارکت‌های مردم را در ماه رمضان نسبت به سال گذشته مقایسه کرد، اما با توجه به میزان مشارکت‌های مردم تاکنون، میزان مشارکت‌های مردم در ماه رمضان امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته، ۳۰ درصد افزایش داشته است.

ذوالفقاری با تأکید بر اینکه رفع موانع مشارکت‌های مردمی در دستور کار کمیته امداد است، گفت: در این راستا کمیته امداد شیوه‌ها و برنامه‌های جدیدی را آغاز کرده است. یکی از آن برنامه‌ها همکاری با خیریه‌ها است. در گذشته کمیته امداد در محلی مستقر می‌شد و خیرین با مراجعه به کمیته امداد می‌توانستند کمک‌های خود را به نیازمندان برسانند، اما در حال حاضر با راه اندازی انواع اپلیکیشن‌ها و راه‌های ارتباطی هر فردی که گوشی همراه دارد، یکی از مشترکان کمیته امداد محسوب می‌شود و می‌تواند کمک‌های خود را به کمیته امداد برساند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.