سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ملی تیراندازی: لیست نهایی تیم ملی هفته آینده اعلام می‌شود

گوران ماکسیموویچ گفت: لیست نهایی تیم ملی تیراندازی برای حضور در بازی‌های آسیایی هفته آینده اعلام خواهد شد.

گوران ماکسیموویچ سرمربی تیم ملی تیر اندازی کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضغیت تیم ملی تیراندازی کشورمان گفت: از نظر تجهیزات شرایط خیلی خوبی داریم و اگر نتایج جام جهانی در مونیخ را با جام جهانی کره جنوبی مقایسه کنید، پیشرفت را می بینید و ورزشکاران در این 6 ماهه به 70 درصد آمادگی لازم رسیده‌اند. با توجه به تمرینات و اردو های پیش رو به موفقیت تیم ملی در مسابقات آسیایی جاکارتا و بازی های جهانی در کره جنوبی خوش بین هستیم. تیم ملی مسابقات جهانی را پشت سر گذاشته است، سپس هفت روز استراحت کرده است و دوباره تمرینات خود را از سر گرفته است.

او در ادامه گفت : حدود دو ماه و پنج روز دیگر تا بازی های آسیایی زمان باقی مانده است و این فرصت خوبی برای آماده سازی تیم است، بازیکنان مدت زمان خوبی در اردو بودند و از آمادگی خوبی برخوردار هستند و امیدواریم در بازی های آسیایی نتیجه خوبی بگیریم. لیست نهایی تیم ملی تیراندازی نیز هفته آینده اعلام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی تیر اندازی کشورمان در پایان گفت: تیراندازان ایرانی را از مدت ها پیش می شناسم زیرا دخترمن تیرانداز بوده است و با چند تیرانداز ایرانی رقابت داشت و با آن ها دوست بود. حضور یک ورزشکار در فینال المپیک نشان دهنده سطح بالای آن رشته در آن کشور است.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی تیراندازی درباره شرایط ملی پوشان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.