سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی ۳۰ سفره مهربانی در ماه مبارک رمضان

سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمرمازندران از برپایی بیش از ۳۰ سفره مهربانی در ماه مبارک رمضان و در قالب طرح همای رحمت خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معین مهدی لموکی سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران از برپایی بیش از ۳۰ سفره مهربانی در ماه مبارک رمضان و در قالب طرح همای رحمت خبرداد.

وی گفت: همه ساله طرح همای رحمت با هدف کمک به معیشت و تغذیه روزه داران بی بضاعت و اقشار آسیب پذیر جامعه از سوی جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود که امسال تا کنون نزدیک به ۴ هزار بسته موادغذایی شامل برنج، مرغ، قندوشکر، چای خشک، ماکارونی، سویا، حبوبات، کنسرو ماهی، پنیرو سایر اقلام غذایی و پروتئینی در میان نیازمندان استان مازندران توزیع شد.

لموکی افزود: علاوه بر این بیش از ۳۰ سفره مهربانی نیز با هدف افطار و اطعام روزه داران نیازمند و مدد جویان در سراسر استان تدارک دیده شد که بیش از ۵ هزار نفر از این سفره‌های معنوی بهره‌مند شدند.

سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران گفت: هزینه این سفره‌ها را بیش از ۶۴۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تمامی این سفره‌ها و همچنین بسته‌های همای رحمت با مشارکت خیرین و نیکوکاران تهیه و توزیع شد و این فرایند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/آ

بهره مندی ۵ هزار نیازمند از سفره‌های مهربانی هلال احمر مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.