سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نشست هیأت فوتبال خراسان رضوی مطرح کرد؛

پخش جام‌جهانی فوتبال در ورزشگاه امام رضا(ع)

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: رایزنی‌های متعددی انجام داده‌ایم تا مسابقات جام‌جهانی فوتبال با حضور فوتبال‌دوستان در ورزشگاه فوق‌مدرن امام رضا علیه‌السلام پخش شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مهدی برادران طی نشستی با حضور مسئولان کمیته‌ها در محل اتاق جلسات هیأت فوتبال استان افزود: با توجه به هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در مجمع سالانه هیأت و سلسله جلسات گذشته، انتظار است در سال جدید فوتبالی استان بتوانیم با حداکثر توان در جهت بهبود وضع موجود تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: بایستی تمامی برنامه‌های مدوّن هیأت چه در حوزه‌های آموزشی و چه اجرایی به‌صورت کیفی پیاده‌سازی شود و معتقدیم به‌رغم همه کاستی‌های مادی می‌توان با تعامل صحیح و درک متقابل به نتایج خوبی دست یافت.

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به شور و هیجان فوتبال‌دوستان در آستانه مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸، گفت: در همین راستا پیگیری‌های متعددی انجام داده‌ایم تا به اقتضای شرایط بتوانیم اقدامات مطلوب هواداران و مردم داشته باشیم که یکی از این اقدامات با همکاری آستان قدس رضوی در زمینه پخش مسابقات جام‌جهانی در ورزشگاه فوق‌مدرن امام رضا علیه‌السلام است.
برچسب ها: جام جهانی ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.