سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر خانه مطبوعات استان قم عنوان کرد؛

برگزاری نخستین جشنواره پایگاه‌های خبری قم در مرداد ۹۷

داستانی گفت: نخستین جشنواره مطبوعات،خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم مردادماه ۹۷ برگزار می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم ؛مرتضی داستانی،مدیر خانه مطبوعات استان قم، ظهر امروز در نشست خبری نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری گفت: از سال‌های گذشته خلأ برگزاری جشنواره‌های تخصصی در استان قم به‌شدت احساس می‌شود.

مدیر خانه مطبوعات استان قم عنوان کرد: در حال حاضر هیچ جشنواره و فرصتی برای تقدیر از کارهای برتر وجود ندارد و از همین رو نیز برگزاری این جشنواره امری اجتناب‌ناپذیر است، تمام تلاش مسئولان رسانه‌ای استان این بوده که این جشنواره به‌صورت سالانه تکرار شود.

وی بااشاره به برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات،خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان اضافه کرد:برای ارزیابی دقیق‌تر فعالیت‌های حرفه‌ای رسانه با فعالیت‌های دیگر برگزاری این قبیل جشنواره‌ها امری ضروری بوده چراکه انتخاب و معرفی کارهای برتر سبب ایجاد انگیزه در بین خبرنگاران دیگر می‌شود.

معاون مطبوعاتی و تبلیغاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز با بیان قالب‌های جشنواره در بخش حرفه‌ای تأکید کرد: خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله و یادداشت، طنز مکتوب، کاریکاتور و کاریکلماتور، طراحی و صفحه‌گرایی و عکس موضوعات و قالب‌های بخش حرفه‌ای جشنواره است.

داستانی با تأکید بر زمان برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم بیان کرد: نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم مردادماه 97 برگزار می‌شود.

محمدجواد محرابی با اشاره به قالب‌های بخش ویژه جشنواره ابراز کرد: در این بخش تولیدات تحلیلی مندرج در مطبوعات محلی با موضوع شعار سال حمایت از کالای ایرانی داوری می‌شود.

وی قالب‌های بخش موضوعی جشنواره را موردتوجه قرار داد وخاطرنشان کرد:نما ومنظر شهری در قم، ظرفیت‌های گردشگری و زیارتی در قم، ایثار و شهادت، بحران آب و محیط‌زیست، چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی و وقف و امامزادگان موضوعات مربوطه به بخش موضوعی جشنواره را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ ح

نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.