سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث تأسیسات گردشگری در خوزستان با صدور 31 موافقت نامه اولیه

معاون سرمایه‎گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از صدور 31 موافقت نامه اولیه به منظور احداث طرح‌های گردشگری در استان از ابتدای سال 97 تاکنون خبر داد.

احسان زارع ‎اصل، معاون سرمایه‎ گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه از ابتدای سال 97 تاکنون 31 موافقت اولیه برای احداث طرح‌های گردشگری صار شده است، بیان کرد: این موافقت نامه ها در قالب مجتمع‎ های خدمات رفاهی بین راهی، مجتمع‎های گردشگری، هتل، مراکز سرگرمی ‎تفریحی، سفره‎خانه سنتی، رستوران سنتی و مجتمع‎های سلامت و تندرستی در سطح استان صادر شده که میزان سرمایه ‎گذاری پیش ‎بینی‎شده برای این طرح‎های حجمی بالغ بر یکهزار میلیارد ریال را شامل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ ها در شهرستان‎های مختلف استان از جمله آبادان، خرمشهر، دزفول، بهبهان، شوش، رامهرمز، لالی، شوشتر و اندیکا هستند اذعان داشت: پیش‎بینی می‌ شود که با اجرای این طرح‎ها برای 899 نفر اشتغالزایی شود.

زارع ‎اصل در ادامه اظهار کرد: از مجموع 31 موافقت اولیه صادر شده، 14 موافقت به احداث مجتمع‎ های گردشگری، 8 موافقت به احداث مجتمع‎های خدمات رفاهی بین راهی، 2 موافقت به احداث هتل، 3 موافقت به احداث مراکز سرگرمی تفریحی، 2 موافقت به سفره‎خانه سنتی، یک موافقت به رستوران سنتی و یک موافقت نیز به مجتمع سلامت و تندرستی اختصاص دارد.

معاون سرمایه ‎گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با بیان اینکه بیش تر این طرح‎ ها با مشارکت و سرمایه‎ گذاری بخش خصوصی موفق به دریافت موافقت اولیه از اداره‎ کل میراث فرهنگی استان خوزستان شد‎ه‎اند، بیان داشت: متقاضیان برای جلوگیری از باطل شدن این موافقت ‎نامه 6 ماه فرصت دارند تا نسبت به دریافت موافقت‎ اصولی اقدام کنند.

این مقام مسئول، هدف مسئولان اداره‎ کل و شهرستان‌ها، برنامه‎ریزی به منظور افزایش ماندگاری گردشگران و افزایش زمان اقامت ایشان در استان عنوان و تصریح کرد: امیدواریم با هماهنگی همه اعضا این مهم در آینده ای نزدیک تحقق یابد.

انتهای پیام/گ

صدور موافقت نامه احداث تاسیسات گردشگری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.