سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن گلریزان هلال احمر برای کمک به بیماران خاص

خیران در جشن گلریزان هلال احمر که با نام «باران مهربانی» برگزار شد بیش از ۵۰ میلیون تومان برای کمک به بیماران نیازمند و صعب العلاج کمک کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان در حاشیهٔ این مراسم، هلال‌احمر را حلقهٔ واسط بین نیازمندان و توان توان‌مندان دانست و گفت: با توجه به شرایط جسمانی سخت بیماران خاص و صعب العلاج، این افراد قادر به کارکردن نیستند و مهمترین دغدغه این قشر هزینه بالای دارو و درمان است.

آصفی گفت: خدمات‌رسانی و کمک به بیماران صعب العلاج در دورترین و سخت‌ترین مناطق، از جمله وظایف ذاتی و از رسالت‌های اصلی جمعیت هلال احمر است و این گل‌ریزان برای کمک به همین قشر با هم‌یاری خیران نیکوکار برگزار شده است.

این مراسم که با برپایی سفرهٔ افطار همراه بود با حضور برخی از چهر‌ه‌های هنری مانند بهمن دان بازیگر تئاتر، سینما و تلوزیون، پزشکان و خیران استان برگزار شد.

آمار دقیقی از تعداد بیماران صعب العلاج در استان قزوین وجود ندارد، اما در استان هزار بیمار ام اس، ۴۵۰ بیمار دیالیزی، ۵۳۰ بیمار پیوند کلیه و کبد، ۷۰ بیمار مبتلا به هموفیلی و ۱۰۹ تالاسمی وجود دارد که جزو بیماران خاص هستند.
انتهای پیام/

جمع‌آوری بیش از ۵۰ میلیون تومان در جشن گلریزان (باران مهربانی)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.