سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدست جوانان ایرانی صورت گرفت؛

تعویض محور پاور توربین سولزر مرکز انتقال نفت شهید بدیع صنایع رامهرمز

با تلاش پرسنل منطقه اصفهان محور پاور توربین سولزر شماره 3 مرکز انتقال نفت شهید بدیع صنایع رامهرمز (شماره 2 مارون ـ اصفهان) تعویض شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان، علیرضا مرادپور رئیس واحد مکانیک منطقه گفت: متخصصان جوان واحد مکانیک منطقه موفق شدند محور پاور توربین سولزر این مرکز را پس از 140 هزار ساعت کارکرد تعویض و در مدار بهره برداری قرار دهند.

وی در خصوص این عملیات افزود: تعمیر اساسی و تعویض محور 3 تنی پاور توربین فوق پس از نصب استیج در ارتفاء 16 متری و جداسازی قطعات اگزوز از قلب توربین جدا و محور جدید جایگزین شد.

وی ساعت استاندارد کارکرد محور این نوع از توربین ها را 100 هزار ساعت عنوان کرد و ادامه داد: با پایش وضعیت، مراقبت و نگهداری مناسب محورPT این توربین 40 هزار ساعت بیشتر از توصیه شرکت سازنده کارکرد داشت.

وی بیان کرد: متخصصان جوان این منطقه پس از خارج کردن محور قدیمی از هوزینگ دیفیوزر پاور توربین، محور جدید را بر روی هوزینگ نصب و در ادامه پس از تنظیمات لازم و اندازه گیری هم محوری محور پاور توربین، گیر بکس و پمپ با موفقیت توربین را آماده راه اندازی کردند.

مرادپور اضافه کرد: این عملیات با 1800 نفرساعت کار در مدت 25 روز انجام شده است و در حال حاضر توربین بدون لرزش و در شرایط مطلوب در حال کار است.

رئیس واحد مکانیک در پایان اضافه کرد: حدود 9 سال پیش آخرین محور توربین توسط نیروهای پیشکسوت و باتجربه منطقه تعویض گردید که پس از بازنشستگی این نیروها، همکاران جوان واحد تعمیرات مکانیک با اتکا به توان بالقوه خود و با مدیریت دانش و انتقال تجربیات موفق به انجام این پروژه پیچیده شدند.

انتهای پیام/

تعویض محور پاور توربین سولزر مرکز انتقال نفت شهید بدیع صنایع رامهرمز بدست جوانان ایرانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.