سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستارگان احمدی قهرمان جام ستارگان شد

تیم ستارگان احمدی با شکست تیم شهید شریعت سیدجوذر عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم ستارگان احمدی با شکست تیم شهید شریعت سیدجوذر عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان را از آن خود کرد.
در دیدار پایانی این رقابت ها دیشب تیم های ستارگان احمدی و شهید شریعت سیدجوذر دو نماینده شهرستان حاجی آباد در ورزشگاه تختی بندرعباس به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه جذاب و البته پرحاشیه تیم ستارگان احمدی با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل حریف خود جام قهرمانی را بالای سر برد.
این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم ستارگان از دقیقه ۳۵ و به دلیل اخراج دو بازیکن تیمش( فواد نجای زاده و حجت دهقانی) ۹ نفره بازی کرد.
در این مسابقه محمدقادری ۲ گل و مجتبی سلیمانی نیز ۱ گل برای تیم ستارگان احمدی به ثمر رساندند.
شهاب جوذری و علی رامشگر هم برای تیم شهید شریعت سید جوذر گلزنی کردند.
ضمن اینکه در پایان این رقابت ها محمد قادری ملی پوش تیم ستارگان احمدی با ۶ گل زده عنوان آقای گلی مسابقات را از آن خود کرد.
همچنین رضا قویدل از تیم ستارگان احمدی عنوان بهترین دروازه بان و اسماعیل زاهدی از تیم نبرد بندرعباس عنوان برترین بازیکن فنی جام را به خود اختصاص دادند.
جام اخلاق این دوره از رقابت ها نیز به تیم نبرد بندرعباس رسید.
نخستین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان ویژه ماه مبارک رمضان با شرکت ۸ تیم و با حضور چهره های مطرح فوتبال استان از ۲۹ اردیبهشت در ورزشگاه تختی بندرعباس آغاز شد و دیشب به پایان رسید.
در مرحله مقدماتی این رقابت ها ۸ تیم شرکت کننده در دو گروه ۴ تیمی با یکدیگر رقابت کردند که در پایان تیم های نبرد بندرعباس و ستارگان احمدی از گروه الف و تیم های خواجه عطا بندرعباس و شهید شریعت سیدجوذر حاجی آباد از گروه ب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.
در مرحله نیمه نهایی نیز تیم ستارگان احمدی با شکست ۲ بر ۱ تیم خواجه عطا بندرعباس به دیدار فینال صعود کرد.
ضمن اینکه تیم شهید شریعت سید جوذر هم پس از تساوی ۱-۱ در وقت های قانونی مقابل تیم نبرد بندرعباس در ضربات پنالتی ۵ بر ۳ این تیم را شکست داد و فینالیست شد.
انتهای پیام/ب

درخشش تیم ستارگان احمدی در تورنمنت جام ستارگان هرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.