سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت بالای خوزستان در اعزام قاریان حافظان قرآن به خارج از کشور

معاون قرآن اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: خوزستان بیشترین سهم را به لحاظ تعداد اعزام قاریان، حافظان قرآن و گروه های تواشیح به خارج از کشور دارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید کریم موسوی،  معاون قرآن اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان داشت: برگزاری جلسات مردم نهاد، حل مشکل اشتغال فعالان، نخبگان، مقام آوران و افراد تحصیل کرده حوزه قرآنی از جمله درخواست های جامعه قرآنی استان است.

وی با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار برای فعالیت های قرآنی افزود: تصویب اعتبار برای تجهیز فعالیت های قرآنی استان و راه اندازی اولین مرکز تخصصی و استودیو مجهز در خوزستان از دیگر تقاضاهای ما که ضرورت تخصیص این اعتبار احساس می شود.

  رضا کیانی، مشاور هنری و فرهنگی استاندار خوزستان ضمن بیان انس با قرآن به عنوان ضرورت دین گفت: انس با قرآن به عنوان یکی از ضرورت های دینی و فکری استان است؛ این موضوع باید در تمامی اقشار جامعه مورد اهمیت ویژه ای قرار بگیرد.

وی در باره تاثیر قرآن در جریان فکری فرهنگی اظهارداشت: نمونه بارز زیبایی معنوی در کلام قرآنی شنیده می شود و در سایه هم اندیشی و خرد جمعی و استفاده از تجارب در جلسات قرآنی می توانند تأثیر خود را در جریان فکری و فرهنگی استان بگذارند.

 انتهای پیام/م

برگزاری نشست فعالان قرآنی در خوزستان

برچسب ها: قرآن ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.