سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انارکی‌محمدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت دست از سر شرکت‌های خصوصی برنمی‌دارد/باید بخش خصوصی را وارد گود کنیم

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: دولت دست از سر شرکت‌های خصوصی برنمی‌دارد و آنها را مدیریت می‌کند.

محمد انارکی‌محمدی عضو کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تأکید بر ضرورت اجرای سیاست‌های اصل ۴۴، اظهار کرد: اگر دولت تاکنون سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی را مورد توجه قرار می‌داد، بسیاری از مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور حل و فصل می‌شد.

وی با انتقاد از تصدی‌گری دولت، گفت: یکی از معضلات اصلی اقتصادی ما این است که دولت دست از سر شرکت‌های خصوصی برنمی‌دارد و به خصوصی‌سازی توجه نمی‌کند.

عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه دولت برای شرکت‌هایی هم که خصوصی کرده هیئت مدیره‌ای از دولت تعیین کرده است، تصریح کرد: اغلب شرکت‌های خصوصی مستقل و خارج از نظارت دولت نیستند و دولت به نوعی این شرکت‌ها را مدیریت می‌کند.

 انارکی‌محمدی با تأکید بر ضرورت افزایش بعد نظارتی مجلس در زمینه اجرای سیاست‌های اصل ۴۴، گفت:  یکی از وظایف اصلی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی این است که بر اجرای این سیاست‌ها نظارت داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی با تاکید بر اینکه یکی از راه‌های حل مشکلات اقتصادی، خصوصی‌سازی است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که به بخش خصوصی اعتماد نشود و آنان را وارد گود نکنیم، مشکلات اقتصادی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۲۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
با عرض پوزش و احترام به اقاى اناركي تصور من اينست كه ايشان بايد شناخت بيشتري از شركت ها در بخش خصوصى داشته باشند. در بيشتر از كشور هاى جهان شركت هاى توليدى و خدماتي در بالا بردن كيفيت و عرضه با قيمت هاى مناسب با هم رقابت ميكنند