سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح ساماندهی اراضی بلاتکلیف ابتدای مهرآباد همزمان با دستور معاون دادستان مشهد

شهردار منطقه ۵ مشهد گفت: طرح ساماندهی اراضی بلاتکلیف ابتدای مهرآباد با توجه به مشکلات عدیده بهداشتی، زیست محیطی و همچنین مخاطرات اجتماعی، طبق دستور اکید معاون دادستان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین فرهادیان افزود: با دستور معاون دادستان مشهد مقدس، احیای فضای سبز ابتدای مهرآباد در این منطقه در دستور کاراجرایی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: طرح ساماندهی اراضی بلاتکلیف ابتدای مهرآباد با توجه به مشکلات عدیده بهداشتی، زیست محیطی و همچنین مخاطرات اجتماعی، طبق دستور اکید معاون دادستان در دستور کار قرار گرفت.

 شهردار منطقه 5 مشهد گفت: در مجموعه مدیریت شهری منطقه 5 به دنبال تعیین تکلیف اراضی بایر و بلاتکلیف سطح منطقه هستیم که این امر به منظور تامین امنیت اجتماعی و بهداشتی صورت گرفته است.

 فرهادیان افزود: از این رو با همه توان و تلاش خود نسبت به ساماندهی اراضی با معضلات بهداشتی و اجتماعی گام موثر خواهیم برداشت تا ضمن زیباسازی منظر شهری، فضاهای ناامن و نازیبا را که دائما سلامت روحی و جسمی شهروندان را به خطر می‌اندازد، بهبود بخشیده و شاهد آبادانی و توسعه خصوصا در مناطق پیرامونی و کم برخوردار باشیم.

وی ادامه داد: کمیته تعیین تکلیف اراضی بلا تکلیف با مقیاس بزرگ در سطح منطقه برای افزایش رضایت‌مندی شهروندان ایجاد شده است.

انتهای پیام// ف.غ

 

ساماندهی اراضی منطقه 5 با هدف تامین امنیت اجتماعی و بهداشتی این منطقه انجام شده است

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.