سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت‌های قرآنی مدارس علمیه خواهران در بهار قرآن

فعالیت‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، در مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‌الاسلام یدالله رحمانی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری از اجرای فعالیت‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان و بهار قرآن در مدارس علمیه خواهران استان خبر داد.

وی گفت: این فعالیت‎ها در قالب نشست‌های قرآنی، آموزش تجوید، روخوانی، قرائت، تلاوت، همخوانی، حفظ و آشنایی با مفاهیم و درس‌هایی از قرآن با حضور مبلغان و دانش آموختگان مدارس علمیه خواهران، به صورت روزانه و از ابتدای ماه رمضان، حتی در محافل خانگی و در سطح مساجد و حسینیه ها و بقاع متبرکه امامزادگان (ع) استان در حال برگزاری است.

رحمانی افزود: طرح‌های نهضت قرآنی ویژه مبلغین و دانش آموختگان و نور هدایت ویژه طلاب در حال تحصیل با تمرکز بر حفظ موضوعی و ترتیبی، آشنایی با مفاهیم و تفسیر جزء سی‌ام قرآن کریم نیز همزمان با سراسر کشور و به مناسبت ماه رمضان در حال اجراست.

هم اکنون یک هزار و ۱۰۰ نفر در ۹ مدرسه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری شامل ۸ مدرسه عمومی سطح دو در شهرکرد، فارسان، بروجن، لردگان، شلمزار، بن، فرخ‌شهر و بازفت، و یک مدرسه تخصصی سطح سه در شهرکرد مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/خ

اجرای دو طرح نهضت قرآنی و نور هدایت در ماه رمضان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.