سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست میراث فرهنگی اردبیل؛

نمایشگاه صنایع دستی اردبیل در سایر استان ها برپا می شود

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برپایی نمایشگاه صنایع دستی استان اردبیل در سایر استان های کشور خبر داد.

نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در خود استان خروجی مقبول نداشته و مورد رضایت خود هنرمندان نیست.

وی افزود: در واقع شهروندان با فعالیت هنرمندان و محل فروش صنایع دستی آشنا هستند و لازم است تولیدات استان در سایر استان ها معرفی شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تاکید به اینکه برگزاری نمایشگاه  در تیر ماه امسال از سال گذشته هدف گذاری شده و اعتبار آن مشخص شده است، اضافه کرد: از سال جاری در نظر داریم نمایشگاه ها در استان های دیگر برگزار شود.

فلاحی به حمایت از هنرمندان جهت حضور در استان های دیگر اشاره و تصریح کرد: در حد توان و مقدورات از حضور هنرمندان در نمایشگاه های مختلف حمایت خواهیم کرد.

وی با تاکید به اینکه در فاز نخست استان های تهران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و گیلان برای برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در عین حال از هنرمندان استان های دیگر نیز جهت برپایی نمایشگاه در استان اردبیل دعوت به عمل خواهد آمد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تاکید به اینکه برگزاری نمایشگاه در استان های دیگر فرصت برندسازی، فروش و تبلیغ قابلیت های استان در حوزه صنایع دستی است، تصریح کرد: از سویی در مسیرهای ورودی و خروجی گردشگران در شهرهای استان راه اندازی بازارچه های صنایع دستی مورد حمایت است و در صورت نیاز تسهیلات نیز پرداخت می شود.

فلاحی تاکید کرد: همچنین با هدف فروش و معرفی مطلوب نمایشگاه دائمی صنایع دستی در ورودی شهر اردبیل دایر می شود.

به گفته وی بررسی ها نشان می دهد بسیاری از گردشگران به بازارچه صنایع دستی مجاور بقعه شیخ صفی الدین مراجعه نکرده و از مسیر کمربندی خارج می شوند و به همین دلیل راه اندازی نمایشگاه دائمی به همراه ورک شاپ صنایع دستی در دستور کار است.

انتهای پیام/ح

نمایشگاه دائمی صنایع دستی در ورودی شهر اردبیل دایر می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.