سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی؛

نیمی از اعتبار برای اشتغال روستایی در خراسان رضوی اختصاص یافت

استاندار خراسان رضوی گفت: نیمی از ۶۱۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده برای اشتغال روستایی خراسان رضوی تاکنون اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا رشیدیان دیشب در نشست کارگروه تخصصی اشتغال با حضور نمایندگان بانک‌ها و فرمانداران خراسان رضوی افزود:تاکنون 305 میلیارد تومان از 610 میلیارد تومان  اعتبار پیش بینی شده برای اشتغال روستایی این استان ابلاغ و تخصیص یافته است.

وی گفت: رسیدگی به اشتغال روستایی در این استان بسیار حائز اهمیت و در توسعه این بخش و پایداری جمعیت روستایی استان بسیار تاثیر گذار است.

استاندار خراسان رضوی افزود: دستگاه‌های اجرایی متولی اشتغال روستایی و نهاد‌هایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران باید از ظرفیت 2 نهاد مشورتی مجمع بانوان و جوانان استان  که 2 جمعیت هدف عمده در حوزه اشتغال استان  هستد بهره بگیرند.

رشیدیان گفت: تاکنون اطلاع رسانی مناسب برای پرداخت تسهیلات اشتغال به متقاضیان صورت نگرفته است، چرا که شاهد رد بسیاری از درخواست‌های وام متقاضیان به علت نبود اطلاع رسانی شفاف هستیم.

وی افزود: پارسال کمیته امداد و بهزیستی بخش قابل توجهی از اشتغال زایی استان را به خود اختصاص دادند.

استاندار خراسان رضوی بر کارآمدی و تاثیر گذاری دستگاه‌های اجرایی استان و مبارزه با فساد در آن‌ها تاکید کرد.

رشیدیان افزود:  قبل از برجام مورد تهدید بودیم و اجماع جهانی علیه ما شکل گرفته بود، اما امروز شرایط بهتری داریم و در سفر امروز رئیس جمهوری ایران به چین که پیوستن جمهوری اسلامی ایران به پیمان اوراسیا مطرح شد برای استان ما که همسایه کشور‌های سی. ای. اس هستیم بسیار با اهمیت و مفید است.
 
 انتهای خبر/ ر.ق

نشست کارگروه تخصصی اشتغال با حضور نمایندگان بانک‌ها و فرمانداران خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.