سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صحن شورای شهر تهران صورت گرفت؛

تذکر عضو شورای شهر به فرمانده انتظامی تهران و شهردار تهران

خزانه‌دار شورای شهر تهران بخاطر تأخیر در ارائه گزارش درآمد و هزینه شهرداری و ناامنی‌های موجود در منطقه 10 به شهردار تهران و فرمانده انتظامی تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن رسولی‌ عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به اولین جلسه‌ مجمع عمومی که در تاریخ 9 خرداد سال جاری برگزار شد و حاضرین‌ به همراه شورایاری‌ها از منطقه 10 شهرداری بازدید کردند گفت: منطقه 10 مانند منطقه 17 از کوچکترین‌ مناطق تهران است که دارای بالاترین سطح تراکم است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مسئله‌ پارکینگ‌ مسئله اصلی این منطقه است گفت: بخش خصوصی آماده سرمایه‌گذاری است و برای این کار نیاز دارد که شهردار تهران برای سازندگان‌ اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در تقاطع‌ خیابان رودکی، جیحون‌ و خوش‌ اظهار کرد: این خیابان‌ها وضعیت خوبی ندارند و در مسیر ورودی و خروجی بریانک‌ از نواب مشکلات جدی وجود دارد که نیازمند بازمهندسی‌ است.

رسولی با بیان اینکه تذکر دیگر من به فرمانده انتظامی تهران بزرگ است، گفت: پهنه پشتی بزرگراه‌ نواب تبدیل به منطقه ناپایدار‌ و فاقد روشنایی شده که این موضوع باعث‌ تجمع افرادی ناباب‌ در این محل می‌شود که اسباب مزاحمت ساکنین می‌شوند.

وی با بیان اینکه تذکر دوم من به شهردار تهران است گفت: در اجرای ماده 79 شهرداری وظایفی که من به عنوان خزانه‌دار شورای شهر دارم و همچنین وظایفی‌ که شهردار و معاونت مالی دارند باید قبل از پایان هر ماه گزارش‌ حساب درآمد و هزینه را ارائه کنند تا من در شورا قرائت کرده و به اطلاع مردم برسانم.

رسولی با بیان اینکه تاکنون فقط حساب فروردین‌ ماه را دریافت کرده‌ایم اظهار کرد: در مورد اردیبهشت و خرداد هیچ حسابی دریافت نکرده‌ایم و من از آقای افشانی خواهشمندم‌ قبل از پانزدهم هر ماه گزارش حساب درآمد و هزینه را ارائه کند.

انتهای پیام/

تذکر حسن رسولی در شورای شهر در مورد وضعیت منطقه 10 تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.