سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارت 100 درصدی سیل به باغات پسته و مزارع جو اخترآباد + فیلم

سیل پنج شنبه هفته گذشته در منطقه اخترآباد ملارد بیش از ۶۰ میلیارد ریال خسارت برجای گذاشته است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیل پنج شنبه هفته گذشته در منطقه اخترآباد ملارد بیش از ۶۰ میلیارد ریال خسارت برجای گذاشته است.

محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم ملارد در مجلس شورای اسلامی درباره سیل در اخترآباد گفت: بارندگی‌های هفته گذشته که منجر به تخریب چند قنات و شکسته شدن آب بند‌های محلی شده است بیش از ۶۰ میلیارد ریال خسارت برجای گذاشته است.

وی افزود: در منطقه اخترآباد بیشترین خسارت مربوط به اراضی جو با ۴۰۰ هکتار بوده که این اراضی به طور کامل تخریب شده و ۱۲ میلیارد ریال خسارت برجای گذاشته است.

نماینده مردم ملارد در مجلس اظهار کرد: در سیل اخیر علاوه بر تخریب دیوار‌های چند واحد مسکونی در روستای حاجی آباد دهستان اخترآباد بیش از ۱۲۱ هکتار از اراضی پسته این منطقه خسارت دیده و در سال‌های آینده هم غیر قابل کاشت است و تا کنون در ارزیابی‌ها هم ۴۵ میلیارد ریال خسارت برآورد شده است.

وی بیان کرد: در پیگیری‌های روز گذشته با مسئولان استانی مقرر شد هزینه این خسارت از طریق بیمه محصولات کشاورزی، ستاد حوادث غیر مترقبه و اعتبارات استانی به کشاورزان پرداخت شود.

محمودی شاه نشین گفت: بخشداری صفادشت ملارد هم ملزم شده است از طریق اعتبارات خود نسبت به ترمیم آب بند‌های محلی و واحد‌های مسکونی خسارت دیده اقدام کند.

انتهای پیام/
 

سیل در اخترآباد ملارد + فیلم

 
برچسب ها: دانلود فیلم ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.