سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه خرید جدید پارس‌جنوبی برای حضور در لیگ برتر

به گفته مسئولان باشگاه پارس‌جنوبی‌جم، این تیم نیاز است که در فصل جدید ۶ بازیکن را به خدمت گیرد که تاکنون سه بازیکن جدید به این تیم ملحق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پس از دست‌دادن هفت بازیکن در فصل نقل و انتقالات، پارس‌جنوبی جم برای حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر، تاکنون اقدام به عقد قرارداد با سه بازیکن جدید کرده است.

بر اساس این گزارش محسن فروزان، محمد طیبی، ابراهیم صالحی، علی دشتی، فرشاد محمدی‌مهر، امید سینک و میثم تیموری هفت بازیکن تاثیرگذار پارس‌جم در فصل قبل هستند که در فصل نقل و انتقالات از این تیم جدا شده و به نوعی مهدی تارتار تا به اینجا برای فصل آینده خلع سلاح شده است.

تیم پارس‌جنوبی در اولین خرید خود، رحمان احمدی گلر سابق تیم‌های سپاهان و پرسپولیس را به جای محسن فروزان جذب کرده و گلر اسبق تیم ملی، سنگربان جمی‌ها در فصل هجدهم لیگ برتر خواهد بود. آقای گل لیگ یک به پارس جم پیوست.

فرشید پاداش مهاجم تیم شهرداری ماهشهر که موفق شده بود در لیگ یک فوتبال کشور، با ١٧ گل زده به عنوان آقای گلی مشترک با شاهین مجیدی دست یابد، با عقد قرارداد یک ساله به تیم پارس جنوبی جم پیوست تا شاگرد مهدی تارتار در فصل جدید لیگ برتر شود.

پاداش، سابقه بازی در تیم‌های شاهین ماهشهر، شهرداری ماهشهر و نفت و گاز گچساران را دارد و بعد از رحمان احمدی، به عنوان دومین بازیکنی است که در فصل نقل و انتقالات به تیم فوتبال پارس جنوبی‌جم پیوسته است.

سومین خرید جمی‌ها از استان همسایه بوشهر، یعنی استان فارس می‌آید. پوریا زارع مدافع چپ سابق برق‌جدید شیراز با عقد قراردادی یک‌ساله به پارس جم پیوست تا به عنوان دومین بازیکن لیگ یکی فرصت کسب تجربه در لیگ برتر در کنار تارتار به دست آورد.

به گفته مسئولان باشگاه پارس‌جنوبی، این تیم نیاز است که در فصل جدید ۶ بازیکن را به خدمت گیرد که تاکنون سه بازیکن جدید به این تیم ملحق شده است.

انتهای پیام/م

پارس‌جنوبی‌جم  نیاز دارد که در فصل جدیدشش بازیکن را به خدمت گیرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.