سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‍ دو قاچاقچی زن با ۵۷ کیلو گرم مواد مخدر در نرماشیر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر از کشف بیش از ۸۰کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سرهنگ "حسین یوسف آبادی " گفت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی هنگام بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس دست به فرار زد.


وی افزود:پس پس از تعقیب و مراقبت قاچاقچیان که هر دو زن بودند خودرو را در یکی از راه های فرعی شهرستان رها و قصد فرار داشتند که با سرعت عمل پلیس در کوتاه ترین زمان دستگیر و در بازرسی از خودرو آنها مقدار ۵۷کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود،کشف شد.


سرهنگ"یوسف آبادی "ضمن تقدیر از جدیت و پشتکار ماموران‌ پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با توجه به گرمای شدید هوا و روزه بودن ماموران در تشریح عملیات دوم بیان داشت:ماموران مستقر در این ایست و بازرسی در ادامه بازرسی خودروهای عبوری به یک خودرو ای وی ام که به مقصد یکی از شهرهای مرکزی کشور در حال حرکت بود مشکوک و در بازرسی از آن مقدار ۲۳کیلو و ۸۰۰گرم‌ تریاک که به صورت بسیار ماهرانه در خودرو جاساز شده بود را کشف کردند .


فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان با اشاره به تحویل ۳ قاچاقچی به مراجع قضایی خاطر نشان کرد :در کنار سعی و تلاش شبانه روزی پلیس،همواره مشارکت شهروندان نقش مهمی در شناسایی و برخورد با سوداگران مرگ ایفا می کند.‌

 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.