سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده‌ای شایسته برای استان بوشهرخواهیم بود

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی‌جم گفت: اگر مسئوولان مشکلات مالی را رفع کنند و بودجه‌ای مناسب در اختیار داشته باشیم، جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و با جذب بازیکنان جوان و با استعداد می‌توانیم پارس جنوبی را از نو بسازیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهدی تارتار ظهر امروز در شهرستان جم اظهار داشت: تا به اینجای فصل نقل و انتقالات، هشت بازیکن از تیم فوتبال پارس‌جنوبی جدا شده و قطعا کار دشواری برای فصل آینده خواهیم داشت.

وی افزود: امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکلات مالی تیم رفع شود و تکلیف پارس‌جنوبی مشخص شود تا بتوانیم با قدرت کار خود را آغاز کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی‌جم ادامه داد: در فصل گذشته کسی فکرش نمی‌کرد نماینده استان بوشهر شگفتی‌ساز رقابت‌ها شود در حالی که تیم ما در اولین سال حضورش در لیگ برتر، در نیم فصل اول رقیب جدی تیم پرسپولیس بود و در چند هفته نیز ما در صدر جدول قرار داشتیم و تا پایان فصل نیز برای کسب سهمیه‌ی لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگیدیم که در پایان به رتبه پنجم رسیدیم که نشان از موفقیت تیم است.

تارتار اضافه کرد: بازیکنان گمنام و جوان ما عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و همین موضوع سبب شده تا در فصل نقل و انتقالات، تیم‌های بزرگ به دنبال بازیکنان پارس‌جنوبی باشند.

وی در خصوص جدایی بازیکنان کلیدی‌اش بیان کرد: اگر مسئوولان مشکلات مالی را رفع کنند و بودجه‌ای مناسب در اختیار داشته باشیم، جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و با جذب بازیکنان جوان و با استعداد می‌توانیم پارس جنوبی را از نو بسازیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی بیان کرد: با جذب بازیکنان مدنظر، به زودی تمرینات پارس‌جنوبی در تهران آغاز می‌شود و اگر شرایط فراهم بود پیش از آغاز فصل هجدهم یک اردوی خارج از کشور نیز برگزار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس و مدیرعامل باشگاه پارس‌جنوبی‌جم همه در تلاش هستند تا در لیگ هجدهم نماینده‌ای شایسته برای استان بوشهر در رقابت‌های لیگ برتر باشیم.

انتهای پیام/م

برگزاری اردو در خارج از کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.