سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان حفاری تونل جاده قاضی خان - بدره

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اتمام عملیات حفاری تونل در مسیر جاده قاضی خان - بدره خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سید کمال الدین میرجعفریان اعلام کرد: طرح راهسازی جاده قاضی خان - بدره 13 کیلومتر طول دارد که تاکنون هفت کیلومتر از این مسیر تکمیل و آسفالت شده است.
وی افزود:شش کیلومتر باقی مانده در این محور شامل عملیات خاکبرداری، حفر تونل و احداث یک پل بزرگ است که تاکنون مهمترین قسمت این پروژه تونلی به طول 200 متر بوده که عملیات حفاری آن از 2 سمت شهرستان سیروان و بدره پایان یافته است.
وی از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی پل بزرگ 160 متری در این محور خبر داد و یادآور شد: این پل که از روی رودخانه جابر می گذرد شامل یک پل بتونی با هشت دهنه 22 متری است که با پیشرفت 95 درصدی در مراحل پایانی کار قرار دارد.
میرجعفریان اضافه کرد: پروژه راهسازی قاضی خان - بدره با پیشرفت بیش از 80 درصدی در حال انجام است و پیش بینی می شود در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز امسال بهره برداری شود.
وی با بیان اینکه به سرانجام رساندن این طرح باعث بهره مندی مردم شهرستان های سیروان و بدره از این راه استاندارد و ایمن خواهد شد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا با تزریق اعتبار لازم این محور تا پایان سال جاری ترددپذیر شده و به بهره برداری برسد.

 

انتهای پیام/اس

 

 

اتمام حفاری تونل قاضی خان_بدره

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.