سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیرو‌های توانمند تربیت و اشتغال فعال در شهرستان جم توسعه یابد

فرماندار جم بر لزوم تثبیت و تقویت جایگاه جهاد دانشگاهی شهرستان جم برای تربیت نیرو‌های ماهر و توانمند و توسعه اشتغال فعال و مولد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، محمد حسینی صبح شنبه در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر اظهار داشت: وجود صنایع مختلف نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه فرصت مناسبی را برای اشتغال جوانان ایجاد کرده است.

وی افزود: متاسفانه آنچنان که باید از این فرصت به خوبی استفاده نشده و لازم است جوانان شهرستان موضوع مهارت افزایی و آموزش مرتبط با صنعت را با جدیت بیشتر در دستور کار قرار دهند.

حسینی تصریح کرد: شرکت‌های مستقر در منطقه می‌توانند به ایجاد و توسعه صنایع پایین دستی کمک بسیار زیادی کنند و باید در این زمینه، جهاد دانشگاهی نقشی فعال را در آموزش کارآفرینی در شهرستان جم ایفا کند.

فرماندار جم با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش نیروی انسانی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی نفت تصریح کرد: جوانان شهرستان باید از این فرصت مناسب که با پیگیری نماینده مردم در مجلس و همکاری خوب وزارت نفت ایجاد شده در راستای تقویت بنیه علمی و مهارتی استفاده کنند.

حسینی فرصت‌های شغلی در اختیار دولت را محدود دانست و تاکید کرد: اشتغال دولتی نمی‌تواند گره بیکاری را باز کند و لازم است مهارت افزایی و کارآفرینی در جامعه به صورت کاملا دقیق و برنامه ریزی شده نهادینه و اجرایی شود.

وی از آمادگی برای حمایت از توسعه و تجهیز جهاد دانشگاهی شهرستان خبر داد و گفت: در راستای کمک به توسعه مراکز علمی شهرستان از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

جهاد دانشگاهی شهرستان جم هم اکنون در یکی از اماکن استیجاری شهرستان دایر است و در حال حاضر مسئولیت آموزش نیروی انسانی مربوط به مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت را بر عهده دارد.

انتهای پیام/م

لزوم تربیت نیروهای توانمند و توسعه اشتغال فعال در شهرستان جم

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.