سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام مسابقات شطرنج سیمولتانه در تبریز

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  رحیمی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز، با اشاره به برگزاری مسابقات شطرنج سیمولتانه به مناسبت رویداد فرهنگی و تاریخی تبریز ۲۰۱۸، گفت: تعداد شرکت‌کنندگان در این مسابقات نیز ۲۰۱۸ نفر خواهند بود که کار ثبت نام از امروز آغاز شد.

رحیمی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: مسابقات سیمولتانه شطرنج تبریز ۲۰۱۸، یازدهم تیرماه سال جاری با حضور ۱۰ استاد بزرگ از ایران، جمهوری آذربایجان، گرجستان و روسیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان باید با قوانین اولیه بازی شطرنج آشنایی داشته باشند، در تشریح شرایط ثبت‌نام در این مسابقات گفت: شرکت‌کنندگان باید از حضور خود در مسابقه اطمینان داشته و از زمان شروع تا پایان رقابت خود، محل مسابقه را ترک نکنند.

رحیمی خاطرنشان کرد: در صورتی که هر یک از علاقه‌مندان پس از ثبت‌نام نتوانست در مسابقه شرکت کند، باید حداقل ۴۸ ساعت قبل از شروع مسابقه مراتب را به مسئولان برگزاری اعلام کنند.

وی افزود: علاقمندان برای شرکت در این دوره از مسابقات از طریق وب سایت رسمی سازمان ورزش شهرداری تبریز به آدرس http://tabrizsport۷.ir/fa/simultaneoussup اقدام کنند.

رحیمی اظهار کرد: در این مسابقه ضمن صدور کارت شناسایی به هر یک از شرکت‌کنندگان، صفحه شطرنج با امضای اساتید بزرگ حاضر در این مسابقه اهدا می‌شود.

مسابقات سیمولتانه شطرنج تبریز با حضور داوران رسمی فدراسیون شطرنج کشور برگزار می‌شود.

شطرنج سیمولتانه یک بازی نمایشی است که در آن یک بازیکن (به‌طورمعمول رتبه‌بالا، مانند یک استادبزرگ یا بازیکن سطح دان) هم‌زمان چندین بازی را با چند بازیکن دیگر انجام می‌دهد. 

 

انتهای پیام/ش

برگزاری مسابقات شطرنج سیمولتانه در تبریز

برچسب ها: جوانان ، شطرنج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
سعید ازاد
۰۱:۱۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
شرکت در مسابقه
سعید ازاد
۲۳:۲۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
شرکت در مسابقه