سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور علی کریمی در ورزشگاه سردار جنگل رشت برای تست پیش فصل سپیدرود

علی کریمی امروز به عنوان سرمربی در تست پیش فصل تیم سپیدرود در ورزشگاه سردار جنگل رشت حضور یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علیرضا وهابی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: در حالی که نادر دست نشان چند هفته پیش به عنوان سرمربی با تیم سپیدرود رشت قراداد یکساله بسته است علی کریمی سرمربی فصل پیش این تیم لیگ برتری امروز در تست پیش فصل بازیکنان رده سنی ۱۸ تا ۲۱ سال در ورزشگاه سردار جنگل رشت حضور یافته است.

وی افزود: بعد از پایان هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور، جام خلیج فارس علی کریمی سرمربی سپیدرود که قردادی ۲ ساله با این باشگاه دارد با جواد تن زاده مالک سپیدرود برای ادامه همکاری در چند نشست مذاکره کرد که در نهایت به توافق نرسیدند و قرار شد همه مطالبات وی و دستیارانش پرداخت و تسویه حساب شود.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خاطر نشان کرد: در پی این توافق باشگاه سپیدرود رشت با نادر دست نشان سرمربی فصل پیش تیم ملوان انزلی قراردادی یکساله بست، اما علی کریمی امروز به بهانه اینکه با وی و دستیارانش تسویه حساب نشده و هنوز سرمربی سپیدرود محسوب می‌شود در تست پیش فصل این تیم حضور یافت.

علیرضا وهابی تصریح کرد: شهاب مومنی مدیرعامل پیشین سپیدرود رشت هم مدعی است جواد تن زاده مالک کنونی این باشگاه به تعهدات مالی خودعمل نکرده و تیم سپیدرود رشت دوباره باید به اداره کل ورزش و جوانان گیلان واگذار شود.

 

انتهای پیام/م.ع

حاضر شدن علی کریمی در تست پیش فصل سپیدرود در ورزشگاه سردار جنگل رشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.