سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور گفت:ما در این 40 سال ثابت کردیم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند و قدرت اصلی این نظام و حکومت اسلامی، ایمان، حضور و پیروی مردم از رهبری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن زمانی  امروز در جمع مردم مبارکه اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری‌ امام خمینی (ره) آغاز شد و در ادامه و استمرار انقلاب با رهنمودهایی رهبر فرزانه، امام خامنه‌ای ادامه پیدا کرد و با لطف خداوند برکات زیادی در جهان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه ریشه‌کن کردن نظام طاغوتی شاهنشاهی و برپایی حکومت الهی و اسلامی یکی از اهداف امام راحل بود، گفت: امام خمینی (ره) با کمک مردم نظام 2500 ساله طاغوتی شاهانشانی را از ایران بیرون کرد و یک حکومت الهی و نظام اسلامی را تشکیل داد.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور افزود: با لطف خدا در این هدف اول موفق شدیم و امروز شاهد هستیم در روی کره زمین 200 کشور وجود دارد و در بین 57 کشور اسلامی دنیا تنها کشوری که حکومت اسلامی و قرآنی دارد، کشور ایران است.

وی با تأکید بر اینکه افتخار می‌کنیم در این عالم توانستیم نظام جمهوری اسلامی ایران را با رهبری ولایت‌فقیه در این کشور مستقر کنیم، بیان کرد: 1400 سال ما شیعیان انتظار می‌کشیدیم تا روزی برسد که حکومتی اسلامی برپا و امامان معصوم (ع) یکی بعد از دیگری به شهادت رسیدند تا روزی برسد حکومت اسلامی ایجاد شود.

 زمانی با بیان اینکه ما خواسته و آرمان حسین بن علی (ع) را محقق کردیم و نظام اسلامی را تشکیل دادیم، خاطرنشان کرد: صدور اسلام و انقلاب در عالم، بیدارسازی مردم عالم، تشویق مسلمانان دنیا به ایجاد حاکمیت اسلامی، نجات محرومین دنیا و زمینه‌سازی در عالم برای ظهور حضرت مهدی (عج) دومین هدفی که امام بزرگوار در برپایی انقلاب اسلامی داشتند.

وی گفت: شوروی قطب دوم دنیا و کره زمین بود و کمونیست‌ها 70 سال حاکمیت داشتند و بنا داشتند دین را از کشور خود و بقیه کشورها از بین بردند، اما زمینه‌ها فراهم شد شعبه‌ای از حوزه علمیه قم را در مسکو ایجاد کردیم تا جوانان روسی درس طلبگی بخوانند و عالم اسلامی در روسیه تربیت کنیم.

رایزن فرهنگی سابق ایران در مصر ادامه داد: 20 سال است که حوزه علمیه در مسکو و در قلب روسیه مشغول تربیت عالمان مسلمان در کشور روسیه است و کجا فکر می‌کردیم به این جایگاه امروز برسیم.

وی باب یان اینکه در طول این چندساله که کمتر از 30 سال است با لطف خداوند بیش از 24 هزار مسجد در کشورهای فدرالی روسیه با لطف خدا تأسیس‌شده است، خاطرنشان کرد: اسلام پس از سال‌ها و بعد از انقلاب اسلامی ایران، درخشش خود را پیداکرده است.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور با تأکید بر اینکه اسرائیل 70 سال است که داد می‌زدند که من ارتش قوی و شکست‌ناپذیر دارم، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به‌گونه‌ای از ارتش خود تعریف می‌کند تا کشورهای اسلامی جرات مقابله با آن را نکنند اما با لطف خدا حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت امروزه آن‌ها را به چالش امنیت کشیده‌اند.

وی بیان کرد: با لطف خدا و به برکت این انقلاب در همین 10 سال گذشته در یک جنگ 33 روزه و جنگ 11 روزه مردم مسلمان نوار غزه فلسطین با الهام از رهنمودهای انقلاب و امام و حزب‌الله به‌فرمان رهبر انقلاب ما آن‌چنان پشت ارتش اسرائیل را به خاک مالیدند که فریاد و نره اسرائیل به عالم بلند شد و گفت صلح کنیم وگرنه من نابود می‌شوم.

 زمانی با بیان اینکه صلابت و قدرت این انقلاب امروز به‌جایی رسیده که نه اسرائیل کاری از دستش برمی‌آید و نه آمریکا و نه دیگران، تصریح کرد: ما در این 40 سال ثابت کردیم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند و قدرت اصلی این نظام و حکومت اسلامی، ایمان، حضور و پیروی مردم از رهبری است.

وی افزود: شیطان بزرگ 40 سال است انواع تحریم‌ها را علیه ایران انجام داده است و ما روی پای خود ایستادیم و با توجه به آیه هفت سوره محمد « إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم...» این وعده خدا است و طبق وعده خدا کارکردیم.

رایزن فرهنگی سابق ایران در مصر با اشاره به اینکه اول انقلاب زمانی که جنگ شروع شد ما دانش و زیرساخت تولید سیم‌خاردار را نداشتیم، اظهار داشت: آمریکا خیانت‌های زیادی به ایران کرد که یکی از آن خیانت‌ها عقب راندن ایرانی‌ها از تکنولوژی بود و به شاه اجازه نداده بود که صنعت ایران رشد کند و ما نیازهای اساسی کشور را از خارج کشور تهیه می‌کردیم.

وی ادامه داد: اما بعد قطع ارتباط با این شیطان و با امید خدا امروزه به‌جایی رسیدیم که سیم‌خاردار، انواع سلاح‌های جنگی، گلوله و... که هیچ، توانستیم موشک‌های قاره‌پیما بسازیم.

زمانی گفت: امام خامنه‌ای در سخنرانی اخیرشان اعلام کردند که اگر دشمن یک موشک بزند 10 موشک خواهد خورد و ما به این اقتدار و قدرت رسیدیم و حاضر هستیم تجربیات خودمان را در اختیار ملت‌های مسلمان بگذاریم تا بقیه ملت‌ها هم مقتدر و مستقل شوند.

وی با بیان اینکه موشک‌هایی که از یمن به سر محمد بن سلمان زده می‌شود از تعلیمات ما است، تصریح کرد: نخست‌وزیر اسبق اسرائیل اعلام کرده بود که مرزهای اسرائیل مرزهای فعلی نیست ما تلاش خواهیم کرد مرزهای اسرائیل باید تا ایران و پاکستان پیش رود.

 

انتهای پیام/م

 

رژیم صهیونیستی دچار چالش امنیتی است

برچسب ها: مراجع تقلید ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.