سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از مردم در روز قدس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با صدور بیانیه‌ای از حضور مردم روزه‌دار فارس در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ در بخشی از این بیانیه آمده است، خدا را سپاس که بار دیگر توفیق شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس شامل حال امت شریف ایران اسلامی به خصوص مردم ولایتمدار، استان فارس و سومین حرم اهل بیت (ع) شد.

در ادامه این بیانیه آمده، بی‌تردید حضور باشکوه و انقلابی در لبیک به ندای تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و در راستای پیروی از بیانات مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر حماسه و افتخار این خطه از میهن عزیزمان ثبت شد.

در بخشی از این بیانیه با تاکید بر اینکه وحدت امت اسلامی بار دیگر در این روز متجلی شده و این نمادی از انسجام و مقاومت جهانی و نویدگر آینده‌ای روشن برای مردم فلسطین و مسلمانان سراسر دنیا است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس، شور و شعور و خلق حماسه با شکوه ملت بیدار و با بصیرت ایران اسلامی را ستود و از مردم همیشه در صحنه فارس، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، روحانیون معزز و همچنین نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شیراز، استاندار، فرماندار، شهردار، نیرو‌های نظامی و انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی و مسئولان دستگاه قضایی و اجرایی، ستاد نماز جمعه شیراز و دیگر سازمان‌ها و نهاد‌ها قدردانی کرد.

در این بیانیه همچنین از اصحاب رسانه از جمله مطبوعات، خبرگزاری‌ها و تمام فعالان عرصه‌ اطلاع‌رسانی، که در امر آگاهی بخشی و به تصویر کشیدن گوشه‌هایی از اراده ملی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدر دانی کرد.
انتهای پیام /ت

تجلیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از مردم در راهپیمایی روز قدس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.