سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز قدس جلوه‌ای از اقتدار مسلمانان جهان

راهپیمایی روز قدس جلوه‌ای از اقتدار مسلمانان جهان است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: روز قدس جلوه‌ای از اقتدار مسلمانان سراسر دنیا در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

وی بیان کرد: امروز راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر ایران و جهان با حضور گسترده مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه شیراز و سراسر فارس با شکوه هر چه تمامتر برگزار شد.

سردار گودرزی با اشاره به نظم و امنیت حاکم بر راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان فارس، افزود: امروز جلو‌هایی از اقتدار مردم روزه‌دار در اقصی نقاط مختلف استان با نظمی بسیار تشکیل و شهروندان همکاری خوبی با نیروی انتظامی در برگزاری این مراسم داشتند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه امروز زن و مرد و پیر و جوان در این راهپیمایی شرکت کردند و اقدامات سرخود رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند، تصریح کرد: آنچه که امروز این رژیم غاصب انجام می‌دهد بر عکس زیبایی‌ها در قاموس بشریت است، زیرا همه مردم در دنیای امروز جنایات این رژیم غاصب را محکوم می‌کنند.

وی با یادآوری جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان و زن پرستاری که در حال حمل مجروحان هستند اضافه کرد: خون این شهدا برکتی دارد که به واسطه آن در آینده نزدیک شاهد نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه تاریخ هستیم.
فرمانده انتظامی استان فارس نمایش اتحاد مسلمانان را از دستاورد‌های مهم روز جهانی قدس داست و اظهار کرد: روز قدس، یادگار ماندگار امام خمینی (ره) است.

گودرزی روز جهانی قدس را روز بیداری اسلام و روز تحقق آرمان‌های مسلمانان جهان در برچیده شدن ظلم و ستم در دنیا برشمرد و گفت: روز قدس متعلق به تمام ملت‌های مظلوم، احزاب و گروه‌ها، عدالت خواهان و آزادی خواهان جهان است، و حضور گسترده مردم در این راهپیمایی، تحقیر رژیم غاصب صهیونیستی را به دنبال داشت.
انتهای پیام/ت

راهپیمایی روز قدس وحدت مسلمانان جهان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.