سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدالت خواهی بین المللی؛

جلوه هایی از حضور جامعه ورزش کرمان در روز قدس + تصاویر

ورزشکاران دیار کریمان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن خلق تصاویری ماندگار از حضور و اتحاد خود، همپای دیگر اقشار مردم، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار "روز جهانی قدس، پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی صهیونیستی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت" در بیش از 900 نقطه کشور برگزار شد. 

مردم دیار کریمان، همراه و همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی، پرشور و باشکوه در این راهپیمایی شرکت کردند تا بار دیگر حمایت خود را مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

جامعه ورزش کرمان نیز در همین راستا پا به پای آحاد مردم حضور پررنگی در این مراسم داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به اتفاق معاونان وی، رؤسای هیئت های ورزشی به همراه، ورزشکاران و مربیان رشته‌های مختلف ورزشی و ... با شرکت در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، انزجار خود را از اعمال رژیم غاصب صهیونیستی اعم از نسل کشی مردم مظلوم فلسطین و شهرک سازی در خاک مقدس وحی، اعلام و جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کردند و با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل » سر دادند.

پس از اتمام راهپیمایی، ویژه برنامه روز جهانی قدس با قرائت قطعنامه و با سخنرانی سردار سرلشکر رحیم صفوی، مشاور عالی مقام معظم رهبری به اتمام رسید و راهپیمایان روزه دار در صفوف دندانشکن نماز جمعه حضور یافتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


انتهای پیام/ب

گزارش تصویری از حضور ورزشکاران کرمانی در روز قدس

 

 

 

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.