سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه گرگان:

آرمان‌های فلسطین آرمان‌های اسلام است

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه گرگان گفت: دفاع از ملت مظلوم فلسطین و آرمانهایش دفاع از آرمان‌های اسلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛آیت الله نور مفیدی امام جمعه گرگان و نماینده، ولی فقیه در استان گلستان در نماز وحدت آفرین جمعه و در جمع راهپیمایان روز قدس افزود: امروز روز دفاع از مظلومیت بوده و مردم ما با شرکت در این راهپیمایی جهاد کرده و نشان دادند که فلسطین تنها نیست.


وی اضافه کرد: صهیونیسم از سال ۱۳۲۷ با مقاصدی وارد منطقه شد و از آن زمان تا کنون ملتی را از کشورش بیرون و به آن‌ها ظلم کرد، ظلمی که تنها به مردم فلسطین نیست بلکه برای تمام منطقه به وجود آوردند و بخش عمده‌ای از کشور‌های اسلامی را تحت سلطه خود گرفتند.


آیت الله نور مفیدی گفت: اسرائیل در تمام این مدت در تلاش برای قدرت نمایی برای منطقه بوده و در این میان کشور‌هایی مانند عربستان، اردن و مصر تسلیم استکبار شدند و به سمت سازش رفتند، سازشی که همیشه به ضرر فلسطین بود.


وی افزود: دکتر فتحی شقالی یکی از رهبران جنبش فلسطین در خصوص امام می‌فرمایند ما با انقلاب ایران به خود آمدیم و دریافتیم که اسرائیل و آمریکا هم شکست می‌خورند و در کالبد ملت فلسطین روح دمید و آن‌ها را به حرکت در آورد.


آیت الله نور مفیدی اضافه کرد: وقتی مردم بخواهند مقاومت کنند می‌توانند بزرگ‌ترین ارتش‌ها را شکست دهند و اسرائیل که خود را شکست ناپذیر می‌دانست امروز تنها در تلاش برای حفظ خود است.


وی در ادامه گفت: امام خمینی از روز‌های اول نهضت یکی از آرمانهایش پیروزی فلسطین بود و اسرائیل را یک غده سرطانی می‌دانست.


آیت الله نور مفیدی افزود: اسرائیل از مقاومت مسلمانان و ایران می‌ترسد و همه مسلمانان باید خود را در مقابل ظلم مسئول بدانند، همانند فریاد‌های ملت ایران که نظام شاهنشاهی را برچیدند.


وی اضافه کرد: رهبر انقلاب می‌فرمایند ملت ما باید مقاوم‌تر از قبل شود و دشمن خود را بشناسد چرا که با شناخت دشمن نیروی مقاومت تقویت می‌شود.


آیت الله نور مفیدی گفت: آمریکا در تلاش برای وارد کردن فشار‌های اقتصادی و روانی به ملت ما است تا آن چیز‌هایی که باعث قوت ما می‌شود را از بین ببرد.


وی افزود: آن‌ها به ما برای داشتن انرژی هسته‌ای فشار وارد می‌کنند در حالی که زمانی که ما برای ساخت دارو به اورانیوم غنی شده بیست درصد نیاز داشتیم آن را از ما دریغ کردند و حالا دانشمندان ما اورانیوم غنی شده مورد نیاز خودمان را تهیه می‌کنند.


آیت الله نور مفیدی اضافه کرد: همچنین پیشرفت‌های موشکی که بسیاری از افراد می‌گویند به آن نیازی نداریم در صورتی که رهبر انقلاب می‌فرمایند اگر یک موشک بزنند ما ۱۰ موشک شلیک می‌کنیم.


وی در ادامه گفت: ملت ما باید قوی باشد و این دستور دین است و اگر ملتی بخواهد به عزت برسد باید سختی هم بکشد و این مسئولان هستند که باید مشکلات را حل کنند و هم سو با مردم شوند تا دو گانگی از بین رود.


آیت الله نور مفیدی افزود: این مرحله هم برای کشور ما سخت است مانند هشت سال دفاع مقدس که بسیار شهید دادیم و در نهایت پیروز شدیم.


وی در پایان گفت: امیدواریم خداوند به ما و کشور فلسطین کمک کند تا از این فشار‌ها بیرون بیاییم و پیروز شویم.

انتهای پیام/ق

 

دفاع از آرمان های فلسطین دفاع از اسلام است

برچسب ها: نماز جمعه ، روز قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.