سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدالت خواهی بین المللی/ ولایتی در جمع خبرنگاران:

انتقال سفارت آمریکا نماد برجسته اتحاد صلیبی‌ها و صهیونیست‌ها است

مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری گفت: انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس، نماد برجسته اتحاد صلیبی‌ها و صهیونیست‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز قدس، روز عظمت اسلام است. این واقعه مهمترین رویدادی است که جهان اسلام به ندای امام و مقام معظم رهبری پاسخ داده است.

وی افزود: همه مسلمان‌ها در سراسر جهان در روز قدس به نشانه اعتراض به اقدامات صهیونیست‌ها راهپیمایی می کنند. این حرکت، اعتراض بزرگی به اشغال قبله اول مسلمان است.

ولایتی تصریح کرد: این مشارکت مردم بیانگر حرف واحدی است. امسال این رویداد اهمیت بیشتری دارد و پر شورتر است، این شور و اهمیت به دلیل عمل اخیر ترامپ در انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: این عمل، نماد برجسته اتحاد صلیبی ها و صهیونیست ها است، همان چیزی که بوش پسر گفته بود، امروز در حال عملی شدن است که نوعی جنگ صلیبی است که پیروان صهیونیسم و صلیبی ها با هم متحد شده اند تا با اسلام مقابله کنند.

ولایتی تاکید کرد: این اتحاد برای اشغال قبله اول مسلمانان است. این راهپیمایی در حقیقت پاسخی به اقدام شیطانی آمریکا و اسرائیل و مرتجعین منطقه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.