سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان موجب بهبود شرایط بحرانی تولیدکنندگان می‌شود

آقا پور علیشاهی گفت: بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان موجب به حداقل رساندن شرایط بحرانی تولیدکنندگان و افزایش روند فعالیت آن‌ها می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه آقا پور علیشاهی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حوادث و بلایای طبیعی، تحریم‌ها و نوسانات ارز موجب مشکلاتی برای تولیدکنندگان و مانع انجام تعهدات آن‌ها شد.

وی افزود: بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان اقدامی بسیار ارزشمند از سوی تامین اجتماعی است و این عمل کمک شایانی به کارگاه‌هایی که در رکود بودند یا به تازگی از رکود خارج شده اند، می‌کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارگاه‌ها به علت نوسانات اقتصادی و کاهش نقدینگی حتی در پرداخت روزانه حقوق کارگران مشکل داشتند، افزود: عدم پرداخت حق بیمه کارگران به تامین اجتماعی صرفا ناشی از عدم توان مالی کارفرمایان بوده است.

آقا پور علیشاهی با اشاره به منفعت تولیدکنندگان و سازمان تامین اجتماعی از مزایای این قانون گفت: اجرای قانون بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب به نفع سازمان تامین اجتماعی است که منابع را تامین کند. همچنین تولیدکنندگان باید از بدهی‌های خود باخبر شوند تا از این تسهیلات استفاده کنند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اقدام سازمان تامین اجتماعی در خصوص بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب بسیار مناسب و مساعدت بزرگی برای تمامی کارگاه‌ها و واحد‌های اقتصادی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تامین اجتماعی ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.