سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس:

موضوع فلسطین موضوع اول جهان است

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس در جمع راهپیمایان ارومیه گفت: فلسطین حرف اول ماست و موضوع فلسطین موضوع اول جهان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان روز قدس در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه گفت: نبرد مسلمانان در روز قدس نبرد جبهه مقاومت الهی با استکبار جهانی است هر حرکتی بخواهد قدس را به حاشیه بکشاند و موضوع درجه دو بداند حرکت انحرافی است.

وی با تاکید بر اینکه فلسطین حرف اول ماست عنوان کرد: موضوع فلسطین موضوع اول جهان  است، دشنه ای است که بر قلب مسلمانان فرو رفته تا زمانی که این دشنه را بیرون نکشیم عقب نشینی نمی کنیم، ما در فلسطین پشت دیوار رژیم منفور صهیونیستی سنگر گرفته ایم تا از ملت ایران حمایت کنیم.

حاجی بابایی از سوریه به عنوان تنگه احد یاد کرد و افزود: اگر شهدای مدافع حرم از این تنگه دفاع و صیانت نمی‌کردند امروز شاهد اتفاقات ناگواری در کشور بودیم.

عاشورا نماد مقاومت در برابر ظلم است

وی با بیان اینکه مسلمانان باید در کنار هم با خداوند خود پیمان ببندند که پای قرآن و اهل‌بیت و اسلام خواهند ایستاد و در این راه هزاران شهید و جانباز تقدیم انقلاب و اسلام می‌کنیم اظهارداشت:هرکس به خدا ایمان بیاورد و تقوا پیشه کند جوانمرد باشد ولو اینکه پیرمرد یا زن باشد، مردم ایران باید به شهیدان افتخار می‌کنند شهیدان نیز به مردم افتخار می‌کنند.

حاجی بابایی افزود: دشمنان همیشه سعی در سرنگونی انقلاب دارند و در این راه هزینه‌های بسیاری کردند و هجمه‌های فرهنگی بسیاری در این راه به کشور و رهبری وارد کردند که این دشمنی تازگی ندارد و از زمان صدر اسلام و زمان حضرت علی (ع) آغاز شده است.

رئیس فراکسیون فرهنگیان و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: عاشورا نماد مقاومت در برابر ظلم است که باید با الگو قرار دادن عاشورا باید به مظلومان کمک کرده و نباید بگذاریم مسلمانان فلسطینی مظلوم واقع شوند.

حاجی بابایی اضافه کرد: اگر کسی که شب بخوابد و بداند مسلمانی زیر ظلم ظالمی باشد و هیچ واکنشی ندهد مسلمان نیست بنابراین وظیفه هر مسلمان این است که اعلام انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

تبلیغات ۲۵۹ شبکه بین المللی علیه نظام، انقلاب اسلامی و رهبری

وی ادامه داد: در گذشته مسلمانان لبنان دخالتی در امور کشور نداشته، ولی امروزه حزب‌الله لبنان قدرت اول این کشور بوده و تأثیرگذار بسیاری بر امور کشور لبنان دارد و سید حسن نصرالله فرزند امام خمینی است، راه پیروزی فلسطین فقط مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بوده و هیچ راه دیگری ندارد.

وزیر سابق آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ملت انقلابی ایران همیشه و در تمام صحنه‌ها پیروز شده‌اند، ولی مسئولین نظام به‌صورت شایسته نتوانسته‌اند به مردم خدمت کنند که برای تحقق این امر، جلوگیری از اشرافی گری است.

حاجی بابایی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه نظام و انقلاب افزود: امروز سنگین‌ترین تبلیغات بین المللی و مجهزترین تبلیغات علیه نظام و انقلاب اسلامی انجام می‌گیرد در حال حاضر ۲۵۹ شبکه بین المللی علیه رهبری و نظام و انقلاب اسلامی ایران کار می‌کنند تا ملت ایران را از رهبری جدا کنند، اما در طول چهل سال گذشته همواره این توطئه‌ها خنثی شده اند.

 

انتهای پیام/ح

سخنرانی حاجی بابایی در جمع راهپیمایان ارومیه

برچسب ها: فلسطین ، رمضان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.