سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفاع از فلسطین از مهمترین برنامه‌های امام خمینی (ره)

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دفاع از فلسطین از مهمترین برنامه‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۸ خرداد ۹۷ همزمان با روز جهانی قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با قدردانی از حضور پرشور در راهپیمایی امروز افزود: شرکت مردان و زنان آزاده و انقلابی در ایران اسلامی و نقاط مختلف دنیا در این راهپیمایی، پاسخی محکم، کوبنده و زیبا به ایادی استکبار جهانی، لبیک به اسلام، قرآن، امام راحل (ره)، شهدا، مقام معظم رهبری و وجدان‌های بیدار انسانی، و نویدبخش فردایی روشن بود.

وی با بیان اینکه نمی‌توان و نباید در برابر زورگویی‌های استکبار و صهیونیست‌ها به ملت مظلوم فلسطین ساکت نشست افزود: موجودیت اسرائیل در حال نابودی است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: عدالت خواهی و دفاع از مظلومان فلسطین از مهمترین برنامه‌های امام خمینی (ره) در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

نکونام با اشاره به توطئه‌ها و تلاش‌های آمریکا، اسرائیل و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف اضافه کرد: هیچ یک از این فریاد‌ها و اقدامات از سر قدرت نیست، بلکه ناشی از استیصال و درماندگی در برابر ملت هوشیار و بیدار ایران اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به مسائل داخلی کشور گفت: احتکار، گرانفروشی، منفعت طلبی، احجاف به جامعه و بالا بردن قیمت‌ها در شرایط بحرانی به هیچ وجه درست نیست.

خطیب جمعه شهرکرد همچنین با بیان ضرورت وجود انتقاد و روحیه انتقاد پذیری در جامعه، از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست انتقادپذیر باشند.

نکونام یادآور شد: باید مراقبت باشیم که فضای باز انتقادی، به حریم ولایت و نظام اسلامی آسیب وارد نکند.

وی افزود: توسعه چهارمحال و بختیاری هم نیازمند وحدت، تعامل و همراهی است.

نکونام با اشاره به ۲۰ خرداد روز جهانی صنایع دستی اظهار داشت: تولیدات صنایع دستی از مهم‌ترین ظرفیت‌های این استان برای ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی است که باید از این ظرفیت به خوبی بهره گیری شود.

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس صبح امروز همزمان با سراسر کشور، در ۱۴۵ نقطه شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان طی پیامی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، به عنوان «روز قدس» نامگذاری شد.

انتهای پیام/خ

اسرائیل در حال نابودی است

برچسب ها: نمار جمعه ، روز قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.