سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران :

شعارهای ملت ایران بر پایه ایمان است

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت:تمام شعار های ملت ایران بر پایه ایمان است و محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛سردار نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور ظهر امروز در سخنرانی خود در مراسم راهپیمایی روز قدس در بیرجند با بیان اینکه تمام شعار های ملت ایران یکی پس از دیگری محقق شد زیرا شعار های این ملت بر پایه ایمان است،گفت:یقین بدارید مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نیز محقق خواهد شد.

 

وی افزود:ملت ایران راه خود را شناخته است و این پیروزی های پی در پی ملت ایران نشان دهنده بینش و آگاهی آنان است.

 

سردار نقدی گفت:اگر امروز ما به خیابان ها می آییم،مدافع حرم داریم و به مردم مظلوم کمک می کنیم در واقع از حضرت علی پیروی می کنیم.

 

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور افزود:اگر بخواهیم حرکت رو به جلو و پیشرفت داشته باشیم راهی نداریم مگر اینکه استکبار را نابود کنیم.


وی ادامه داد:ملت ما نباید غفلت کند و باید بیدار باشد.

 

سردار نقدی تصریح کرد:اگر کسی سکوت کند و مظلومان را یاری نکند علی را درک نکرده است و کسانی که مسلمان نیستند انسان هستند و بنی آدم اعضای یکدیگرند.

 

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور اضافه کرد:روزی ما تنها بودیم مبارزه کردیم و مستقل شده و با قدرت الهی از نعمات برخوردار شدیم حال باید به مقاومت و اسلام کمک کنیم.

 

وی گفت:رئیس جمهور ظالم آمریکا دلش برای وضعیت اقتصادی ما می سوزد و می گوید ایران بسیار فقیر است در صورتی که طی آمار به دست آمده در آمریکا ۴۰ درصد فقر مطلق وجود دارد.

 

سردار نقدی افزود:اگر امروز ملت ایران با تصمیم خود و با تصمیم مردمش به کمک مظلوم شتافته به این دلیل است که آمریکا پول می دهد تا مردم مظلوم کشور های دیگر را به قتل برسانند.

 

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور بیان کرد:این جنجال هایی که دشمنان علیه ما برپا کرده اند نشان از ضعف آن ها دارد.

 

انتهای پیام/غ

لزوم بیداری مردم ایران در برابر دشمن

 

 

 

برچسب ها: سپاه ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.