سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدالت خواهیِ بین‌المللی؛

حمایت از مظلوم، آرمان اصلی انقلاب اسلامی است

معاون وزیر جهاد گفت: حضور مسئولان و‌ مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر این پیام است که هنوز روی آرمان‌های حضرت امام(ره) ایستاده‌ایم و‌ حمایت از مظلوم را به عنوان یکی از آرمان‌های الهی در دین مقدس اسلام فراموش نکرده‌ایم.

حسن صالحی رئیس سازمان شیلات در گفت‌وگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اهمیت حضور مردم و مسئولان در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: روز قدس یادگار گران بهای حضرت امام(ره) است که در اوایل پیروزی انقلاب، آخرین جمعه ماه رمضان را روز حمایت از مظلوم و مردم فلسطین که به ناحق مورد ظلم واقع شدند، نامیدند.

به گفته وی بعد از گذشت سال‌ها، هنوز شاهد آن هستیم که مردم ایران برای دفاع از مردمی که به ناحق از سرزمین اصلی خود بیرون رانده شدند، با زبان روزه و لبیک گویانه به فرمان ولی امر خود به خیابان‌ها می‌روند.

صالحی با بیان اینکه حمایت از مظلومان و مستضعفان یکی از اهداف انقلاب اسلامی است، افزود: حضور مسئولان و‌ مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر این پیام است که هنوز روی آرمان‌های حضرت امام(ره) ایستاده‌ایم و‌ حمایت از مظلوم را به عنوان یکی از آرمان‌های الهی در دین مقدس اسلام فراموش نکرده‌ایم.

معاون وزیر جهاد در پایان تصریح کرد: این حرکت خودجوش از اعتقادات مردم ایران است که همه ساله برای حمایت از مردم فلسطین شاهد برگزاری با شکوه‌تر این راهپیمایی هستیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.