سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

پیام فرمانده انتظامی استان ایلام به مناسبت روز قدس

فرمانده انتظامی استان ایلام روز قدس را میراث گرانقدر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و زمانی سرنوشت ساز برای مردم مومن و مسلمان فلسطین دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سردار نورعلی یاری همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و فرارسیدن روز قدس پیامی به شرح زیر صادر کرد.

دراین پیام آمده است:

روز قدس روز سرنوشت ساز مردم مومن و مسلمان فلسطین و میراث گرانقدر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که نور امید را در دل این مردم ستم دیده تابید و وجود انسانی آنها را به پشتیبانی با شکوه مردم کشور ایران دلگرم ساخت.

پیام مردم سرافراز ایران در روز قدس پیام حمایت و پشتیبانی از ملت مظلوم و ستم کشیده ای است که در طول تاریخ پر فراز و نشیب جهان اسلام بارها و بارها مورد ظلم و ستم قرار گرفته اند و از سرزمین آبا و اجدادی خود رانده شدند.

بزرگداشت روز قدس هر سال در کشور ما پر شکوه تر از سال پیش برگزار می شود و مردم ایران جدا از هر گونه تفاوت فرهنگی و تعلقات سیاسی، حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس را وظیفه ای ملی اسلامی و جهانی می‌دانند.

روز قدس امسال می تواند تجلی جدیدی از اراده ملت ها و دولت ها باشد و امیدوارم با روشن بینی که در ملت هست، مردم حضور چشمگیری در راهپیمایی روز قدس داشته باشند و شاهد یک نوآوری و بازآفرینی در بینش امام راحل باشیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم سرافراز ایران در این ماه مبارک، از همه هموطنان عزیز برای حضوری پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز قدس و نشان دادن همبستگی و همدلی ایرانیان در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین دعوت می‌کنم همراه و همگام با مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین حضور به هم رسانیده و تجلی درخشان نور در آسمان یکدلی و همدلی باشید.

انتهای پیام/ د

پیام پیام فرمانده انتظامی استان ایلام به مردم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.