سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدالت‌خواهی بین‌المللی/ موهبتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تجسم وحدت و همدلی مردم در مبارزه با ظلم و استکبار است

مدیر عامل بیمه سلامت گفت: روز قدس تجسم وحدت و همدلی مردم در مبارزه با ظلم و استکبار است.

طاهر موهبتی مدیر عامل بیمه سلامت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص لزوم شرکت در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: به دلیل ظلمی که امروز به کشور اسلامی فلسطین وارد می شود مبانی دینی حکم می کند که نسبت به سرنوشت مسلمانان بی تفاوت نباشیم.

وی ادامه داد: روز قدس نیز بنا بر فرمایش امام راحل (ره) در راستای دفاع از مردم مظلوم فلسطین نامگذاری شده است، روز قدس تجسم وحدت و همدلی مردم در مبارزه با ظلم و استکباری است که هر روز بر پیکره اسلام و مسلمانان جنایت می کند .

مدیر عامل بیمه سلامت با بیان اینکه اگر ملتی مسلمان نبود و مورد ظلم قرار می گرفت، اسلام نسبت به دفاع از آنها حساسیت نشان می دهد، افزود: مسئله ای که امروزه جهان اسلام را تهدید می کند موضوع اختلاف و نبود وحدت بین زمامداران امور مسلمانان بوده و در چنین زمانی است که زمامداران دفاع از محرومان را فراموش می کنند.

امروز هیچ قطعنامه ای بر علیه جنایت های اسرائیل صادر نمی شود

موهبتی عنوان کرد: امروز هیچ قطعنامه ای بر علیه جنایت های اسرائیل صادر نمی شود و این مسئله نشان دهنده این است که زمامداران دنیا نسبت به این ظلم و جور بی تفاوت هستند و این موضوع اهمیت حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس را دوچندان می کند.

وی تاکید کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، خلاء های زمامداران حکومت های به اصطلاح مسلمان را پر می کند و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس خط بطلانی بر بی تفاوتی زمامداران دنیا نسبت به ظلم و ستمی است که بر ملت مظلوم فلسطین وارد می شود.

موهبتی اظهار کرد: در ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی روزی به نام فلسطین نامگذاری شده بود  و علمایی مثل شهید مطهری با سخنرانی های کوبنده از ملت مظلوم فلسطین دفاع می کردند ولی این روز جامعیت روز قدس را نداشته است.

موهبتی گفت: روز قدس با فرمان حضرت امام راحل (ره) بعد از انقلاب اسلامی جامعیت پیدا کرده است، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس اقتدار، وحدت و همدلی مردم را نسبت به بی تفاوتی زمامداران کشورهای مسلمان در مورد مردم شریف و مظلوم فلسطین نشان می دهد.

موهبتی یاد آور شد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس سبب بیدار شدن زمامداران کشورهای اسلامی از خواب غفلت و نابودی اسرائیل می شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.