سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در اصفهان

از ساعت 24 امشب 18 خرداد ماه توقف هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان‌های مصلی، نیکبخت شرقی و شیخ صدوق شمالی در باند شمال به جنوب ممنوع خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان اظهار کرد: پلیس راهور مرکز استان در راستای هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن روز جهانی قدس به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی اقدام کرده است.

سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی افزود: از ساعت 24 امشب 18 خرداد ماه مصادف با شب 23 ماه رمضان توقف هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان‌های مصلی، نیکبخت شرقی و شیخ صدوق شمالی در باند شمال به جنوب ممنوع خواهد بود و همکاران ما با تذکر و ارشاد که از همین امروز شروع شده به تمام کسبه، ساکنان و مجاوران خیابان‌های مذکور تذکر داده شده و از طریق صدا و سیما و جراید و نصب تابلو اطلاع‌رسانی شده است..

وی گفت: بعد از تذکرات داده شده، در صورت انتقال ندادن خودروهای کسبه و ساکنان از طول مسیر در ساعت 24 امشب توسط جرثقیل انتقال داده خواهد شد؛ خودروهایی که در خیابان شیخ صدوق شمالی پارک باشد به باند مخالف انتقال داده شده و خودروهایی که در طول خیابان‌های نیکبخت و مصلی باشد به پارکینگ سیلوی اصفهان انتقال داده می‌شود..

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: از ساعت 6 صبح فردا روز جهانی قدس در خیابان مصلی از تقاطع فرایبورگ، خیابان مصلی از تقاطع شیخ مفید، خیابان مصلی از تقاطع شهید شاطرگلی، خیابان نیکبخت از تقاطع شیخ صدوق و تمام کوچه‌های منتهی به این مسیر، خیابان شیخ صدوق از تقاطع جنوب پل فردوسی از زیر پل میر و از تقاطع شیخ صدوق شیخ مفید و از سمت چهارباغ بالا تقاطع نیکبخت به سمت شیخ صدوق محدودیت ایجاد خواهد شد.

سرهنگ چلمقانی اذعان داشت: از ساعت 10 صبح فردا چند  حلقه محدودیت دیگر به محدودیت‌ها افزوده خواهد شد که شامل محدودیت از میدان بسیج به سمت تقاطع مصلی آزادگان و از تقاطع شیخ صدوق به سمت مصلی آزادگان است.

وی تأکید کرد: از ساعت 24 امشب پارک وسایل نقلیه و از ساعت 6 صبح فردا در مسیرهای یاد شده تا پایان راهپیمایی تردد غیرمجاز است؛ پارکینگ جنب مصلی بزرگ امام خمینی (ره) جهت پارک موتورسیکلت‌ها و پارکینگ سیلو جهت پارک خودروهای جانبازان و معلولان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان ضمن تشکر از همراهی و همکاری همیشگی همشهریان توصیه کرد که از توقف در طول مسیرهایی که ذکر شد جداً خودداری کنند، حتی‌المقدور از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده و سعی کنند مسیر خود را با مسیر راهپیمایی هماهنگ کنند تا در مسیرهای جانبی دچار مشکل نشوند.

 

انتهای پیام/م

 

اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.