سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدالت خواهیِ بین المللی؛

حضور در راهپیمایی روز قدس باید هر ساله پر رنگ‌تر شود

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: داستان اسرائیل و فلسطین داستان مبارزه اسلام و کفر است و باید تا آزادی کامل فلسطین در راهپیمایی‌های روز قدس شرکت کنیم.

ابوالفضل موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه  مبارزه با آمریکا یک موضوع جدی برای کشور به شمار می‌رود، گفت: دشمنی آمریکا با ایران جنبه های مختلفی دارد به طوری که در جلوه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، فرهنگی همواره با ایران مبارزه می‌کند.

وی ادامه داد: کشور آمریکا دشمن ایران است و هیچ شکی در آن نیست زیرا که آمریکا همواره نابودی مردم ایران را خواستار است.

موسوی با بیان اینکه کشور ایران در هر شرایطی باید آماده جنگ باشد، گفت: هم اکنون آمریکا سعی می‌کند جنگ اقتصادی با ایران داشته باشد تا بتواند با تحت فشار قرار دادن مردم پیروز شود بنابراین باید همواره آمادگی خود را در این شرایط حفظ کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس، افزود:همچنین داستان فلسطین و اسرائیل داستان مبارزه اسلام با کفر و همچنین مبارزه آزادی با اشغالگری است که ایران باید در این شرایط حمایت همه جانبه از اسلام داشته باشد.

وی تصریح کرد: در این جنگ نباید مغلوب شویم و باید هر ساله با حضور پر رنگ‌تر در راهپیمایی روز قدس بتوانیم از اسلام حمایت کنیم.

موسوی با بیان اینکه ما موظف هستیم در مورد روز جهانی قدس از مردم برای شرکت در این راهپیمایی دعوت به عمل آوریم، گفت: باید تا آزادی کامل فلسطین مبارزه و تا اقتدار کامل اسلام در این راهپیمایی‌ها شرکت کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: آمریکا به دنبال این است تا کشورهای خاورمیانه از حمایت و همراهی ایران دست بردارند و در این بین ایران باید با قدرت مذاکره خود پیروز شود.

وی بیان کرد: ایران باید با توان موشکی خود و توان انرژی هسته‌ای در مقابل آمریکا کوتاه نیاید و بتواند در این جنگ اقتصادی پیروز شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
وعده ما فردا در راهپیمایی روز قدس