سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه می آییم

دعوت از ورزشکاران برای حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز قدس

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، خواستار حضور باشکوه جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان در این راهپیمایی شد.

 مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  در پیامی ورزشکاران و جوانان استان را به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس فرا خواند و گفت:روز جهانی قدس یادگار ژرف اندیش و سلسه جنبان انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و روز فریاد تمام آزادگان جهان است که در طول تاریخ بر علیه ظلم وجور، بانگ برآورده و در دفاع از حق و حق طلبی همیشه جلودار و پیشقدم بوده اند.

وی افزود:در این روز پرچم آزادی خواهان و آزادگان سراسر دنیا برافراشته شده و همه دولت‌های زورگو خواهند دانست که مردم ما با تمامی توان حامی مستضعفان و محرومان دنیا هستند.

شریعتی خاطرنشان کرد: روز قدس عرصه‌ای برای اتحاد و یکپارچگی قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است و ملت بزرگ ایران با درک شرایط حساس فعلی با حضور حماسی وایستادگی انقلابی خود در روز قدس و دفاع از آرمان فلسطین این را نشان خواهند داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد:ضمن گرامیداشت این روز مهم و عزیز، از جامعه‌ی بزرگ ورزش و جوانان استان یزد می‌خواهم با حضور حماسی خود در مراسم باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین نفرت و انزجار خود را از اقدامات تروریستی و ضدبشری رژیم غاصب و صهیونیستی اسرائیل اعلام نمایند.

وی اظهارداشت: قطعا همچون گذشته جامعه همیشه در صحنه ورزش و جوانان استان یزد متشکل از مسئولان، پیشکسوتان، روسای هیئت‌های ورزشی، تشکل‌های مردم نهاد جوانان، قهرمانان، ورزشکاران و جوانان پرشوردر اقصی نقاط استان همگام با تمام اقشار جامعه، یک بار دیگر یکپارچه و متحد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با آرمان‌های امام راحل (ره) و مردم آزاده فلسطین تجدید میثاق می‌کنند.

انتهای پیام/ ا

حضور باشکوه ورزشکاران استان یزد در راهپیمایی روز جهانی قدس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.