سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت فرمانده انتظامی استان زنجان به حضور پرشور مردم در راهپيمايی روز جهانی قدس

فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن محكوم كردن جنايات رژيم صهيونيستی در غزه و فلسطين ،آحاد مردم شريف استان زنجان را به حضور پرشكوه در راهپيمايی روز جهانی قدس دعوت كرد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛سردار  علی آزادی  فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین، آحاد مردم شریف استان زنجان را به حضور پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت و اعلام کرد کارکنان فرماندهی انتظامی استان زنجان همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس شرکت می‌کنند.

سردار آزادی خاطر نشان کرد: در این روز مسلمانان سراسر جهان با تمسک به ریسمان الهی و شرکت در راهپیمایی روز قدس با مشت‌های گره کرده بر دهان اسراییل غاصب، دشمنان قسم خورده و یاوه گویان تاریخ زده و وحدت و یکپارچگی امت اسلامی را در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان در برابر رژیم اسراییل با حضور پرشور به اثبات می‌رسانند.

این مقام مسئول با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال گفت:: روز جهانی قدس، به نماد قدرت و استقامت اسلامی و عاملی برای انسجام و اتحاد نظر مسلمانان تبدیل شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد: مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین امروز بیش از هر زمان دیگر به حمایت و پشتیبانی ملت‌های مسلمان نیازمندبوده و کارکنان فرماندهی انتظامی استان زنجان در کنار مردم روزه دار و خدای جوی استان بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس ضمن محکوم کردم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه وحدت و یکپارچگی امت اسلامی را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به اثبات خواهند رساند.

در این راستا، فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان زنجان، ضمن تامین امنیت راهپیمایان روزه دار، همراه و همگام با آحاد مردم، با حضور خود مراتب تنفر و بیزاری خود را از رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جهان خوار اعلام خواهند کرد

انتهای پیام/ن

 

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.