سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

آماده باش 100 درصدی پلیس پایتخت در روز قدس

سرهنگ مرادی از آماده باش 100 درصدی پلیس پایتخت در روز قدس خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی و رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس طرح انتظامی و ترافیکی ویژه‌ای از سوی پلیس تهران بزرگ پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه پلیس تهران بزرگ در این روز در آماده باش ۱۰۰ درصدی قرار دارد، افزود:  از همه ظرفیت‌های پلیس به صورت ویژه برای برقراری نظم و امنیت شهروندان در راهپیمایی روز قدس استفاده خواهیم کرد.

معاون اجتماعی و رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه با حضور پرشور همه شهروندان، راهپیمایی باشکوهی را به نمایش خواهیم گذاشت، تصریح کرد: پلیس در کنار مردم است و امنیت شهروندان را به صورت کامل برقرار خواهد کرد و با تدابیر اندیشیده شده از سوی پلیس، راهپیمایی روز قدس در کمال آرامش و امنیت برگزار خواهد شد.

سرهنگ مرادی به شهروندان توصیه کرد: در محورهای اصلی خیابان انقلاب محدودیت‌های ترافیکی خواهیم داشت و به شهروندان توصیه می‌کنیم که تا حد امکان از حمل و نقل عمومی استفاده کنند و به تذکرات پلیس گوش دهند و با پلیس برای برقراری نظم و امنیت همکاری کنند.

وی افزود: ماموران پلیس اعم از ماموران انتظامی، کلانتری‌ها و راهنمایی و رانندگی تا پایان مراسم نماز پرشکوه جمعه و راهپیمایی روز قدس در محل‌های تعیین شده ماموریت خود حضور فعال و چشمگیری خواهند داشت.

سرهنگ مرادی درباره اقدامات احتمالی گروه‌های خرابکار و تروریستی در راهپیمایی روز قدس گفت: خوشبختانه در تهران هیچ گونه مشکل امنیتی در مراسم پرشکوه راهپیمایی روز قدس نخواهیم داشت و پلیس تهران با اشرافیت کامل اطلاعاتی و امنیتی به صورت هوشیار در محل‌های اعلامی راهپیمایی و اطراف آن و در سطح شهر تهران حضور خواهد داشت و مراقب است که مراسم به نحو احسن اجرا شود و تاپایان آن نیز تدابیر امنیتی در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.