سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه می آییم؛

حمایت از مظلوم همواره سرلوحه کار ملت ایران قرار دارد

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل با بیان اینکه حمایت از مظلوم همواره سرلوحه کار ملت ایران قرار دارد، گفت: جوانان فلسطینی و حامیانشان از خون شهیدانشان نخواهند گذشت و تا آزادی قدس شریف ایستادگی می‌کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدجواد عمرانی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل  اظهار کرد: آل سعود و رژیم صهیونیستی روز به روز به پایان خود نزدیک‌تر خواهند شد و میبینیم که ترس آنان را فرا گرفته است.

عمرانی  با بیان اینکه اقدامات آل سعود برای امنیت سازی اسراییل سرابی بیش نیست، گفت: سران استکبار قصد داشتند تا با فتنه داعش، ننگ جنایات خود را در تاریخ پاک کنند و به خود هویت بخشند، اما در این امر با رشادت مدافعین حرم موفق نشدند.

وی با بیان اینکه چرا پرستاری که لباس فرم داشته و قصد کمک رسانی داشته به عمد به شهادت می‌رسد؟ آن افرادی که علیه کشور‌های مظلوم قطعنامه صادر می‌کنند کجایند که به این اقدامات پاسخی قاطع بدهند؟ گفت: اسراییل بداند که جوانان فلسطینی از خون شهیدانشان نخواهند گذشت و تا آزادی قدس شریف از پای نخواهند نشست.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل تاکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ریشه در قرآن دارد و وظیفه هر مسلمانی عمل به قرآن است.

وی گفت: سخنان رهبری فصل الخطاب است و می‌تواند آینده خوبی برای کشور ایجاد کند و مردم همیشه نشان دادند پشتیبان ولایت فقیه هستند، فردا نیز با حضور گسترده و با شکوه در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و زوال و نابودی رژیم کودک صهیونیستی و آمریکای جهاخوار را نزدیک‌تر می‌کنند.

انتهای پیام/ع

حمایت از مظلوم همواره سرلوحه کار ملت ایران

برچسب ها: قدس ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.