سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مخترعبن ایرانی؛

صفر تا صد خدمات سفر خود را از استارت‌آپ‌ها دریافت کنید

یکی از استارت‌آپ ها موفق به طراحی سایتی شده است که به کمک آن می‌توان سفری آسان و بی خطر داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛   اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده از سوی شرکت‌های دانش بنیان و همچنین خدمات رسانی توسط استارت آپ‌ها بپردازد.

سفر رفتن برای همه  بسیار اهمیت دارد و می تواند خستگی کار را از افراد دور کند اما یکی از بزرگترین مشکلاتی که در سفر با آن مواجه می‌شویم محل اسکان همچنین پیدا کردن تور مسافرتی مناسب است.

همه ما به دنبال این هستیم که به سفرهای هیجان انگیز برویم و با طبیعت کشور بیشتر آشنا شویم اما آشنا نبودن با طبیعت و همچنین پیدا نکردن مسیر مناسب از جمله مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم.

اما به تازگی یکی از استارت آپ‌ها فکری به حال مشکل مسافرتی شهروندان کرده است و سایتی را طراحی کرده که در آن به راحتی می‌توانید با جاذبه‌های گردشگری کشور آشنا شوید و تور مسافرتی خود را هم به راحتی انتخاب کنید.

در این سایت شما می‌توانید آژانس‌های گردشگری را پیدا کنید و از میان تورهای ایرانگردی، طبیعت گردی و کویر نوردی یکی را انتخاب کنید و به سفری مطمئن و آسان بروید.

از ویلاهای لوکس تا خانه های روستایی را در استارت‌آپ ها پیدا کنید

همچنین از دیگر ویژگی‌های این سایت این است که شما می‌توانید محل اسکان خود را به راحتی پیدا کنید و آن را برای مسافرت چند روزه خود رزرو کنید؛ برای مثال اگر به دنبال ویلاهای لوکس یا خانه‌های درختی باشد کار سختی ندارید زیرا در این سایت انواع ویلاها و خانه‌های روستایی قرار دارد.

این سایت علاوه بر آن که تورهای مسافرتی را معرفی می‌کند خلاصه‌ای از جاذبه‌های گردشگری هر شهر را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با مطالعه آنها تور مسافرتی خود را انتخاب کنید.

از جمله خدماتی که این سایت در اختیار کاربران قرار می‌دهد فروشگاه‌های تخصصی صنایع دستی، تورهای مسافرتی با قیمتی مناسب و امن و همچنین آشنایی کاربران با تاریخ کشور است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.