سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت استاندار هرمزگان به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس

استاندار هرمزگان با صدور پیامی از مردم هرمزگان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،فریدون همتی استاندار هرمزگان با صدور پیامی از مردم هرمزگان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در پیام استاندار هرمزگان آمده است؛ روز جهانی قدس سرمنشاء وحدت و انسجام مسلمانان در دفاع از قدس شریف است.
در بخش دیگری از این پیام آمده است، در کلام نورانی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از فلسطین به عنوان پاره تن اسلام تعبیر شده که بیانگر اهمیت این سرزمین بویژه قدس شریف برای مسلمانان است.
استاندار هرمزگان در این پیام با تاکید بر اینکه قدس نخستین قبله گاه مسلمانان است و تاریخ هیچگاه توحش صهیونیست‌ها در اشغال فلسطین و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین را فراموش نخواهد کرد، آمده است: همان طور که امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اسلامی وعده داده اند، قطعاً غده سرطانی رژیم صهیونیستی با همدلی و اتحاد جامعه اسلامی از صفحه روزگار محو خواهد شد.
وی اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس را پس از انتقال سفارت شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار به بیت المقدس با اهمیت توصیف کرده است.
در بخش پایانی پیام استاندار هرمزگان آمده است: جمهوری اسلامی ایران همواره منادی وحدت و انسجام مسلمانان است و حضور گسترده مردم در راهپمایی روز قدس لبیک به ندای رهبر انقلاب اسلامی و موجب دلگرمی ملت مظلوم فلسطین در مبارزه علیه صهیونیست‌ها تا نابودی این رژیم غاصب و جنایتکار است.

انتهای پیام/ر

حضور حماسی  در راهپیمایی روز قدس

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.