سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامک‌های دریافتی 97/03/17

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفدهم خرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

0052...0936: چرا هیچ کس با گران فروشان برخورد نمی کند. چندین بار دولت اعلام کرد با کارخانجات لبنی که مواد خود را گران کنند برخورد می شود. بستنی لیوانی پگاه کرمان خریدم که قیمت را با اعداد بزرگ چاپ کرده بود  750 تومان یعنی 50درصد اضافه قیمت مگر چقدر به حقوق ما بازنشستگان اضافه شده است. خواهشا پیگیری شود. تقی زاده از کرمان.

 

8949...0912: افزایش های مکرر قیمت خودرو به صورت چراغ خاموش با بهانه های مختلف، فشار مضاعف و گرانی را به مردم و بازار تحمیل می کند! تا کی این هرج و مرج اقتصادی توسط خودروسازان ادامه می یابد؟ دستگاه های حمایتی, نظارتی و تعزیرات چرا سکوت می کنند؟ همدانی.

 

0837...0913: می خواستم بدانم که چرا هیچ پیگیری درمورد مصالح ساختمانی به خصوص میلگرد نمی شود. چرا میلگرد از شاخه  30 هزار تومان به فاصله سه چهار ماه شده 70 هزار تومان. آخه یه کارگر مثل من و دیگران چند سال باید با سختی کار بکنه تا بتونه یک ساختمان درست کنه. چرا هیچ گزارشی در این مورد تهیه نمی شود. حتما مردم باید نارضایتی خودشان را به صورت علنی نشان بدهند. خواهش میکنم پیگیری بکنید.

 

4188...0933: یک شرکت لیزینگ خودرو که چندین سال هم هست که فعالیت می کند با قراردادهای یک طرفه و توهمات کذبی که در مخاطبان خود به وجود میاورد سو استفاده های مالی از مشتری های خود می کنند. بدین صورت که بعد از اخذ وجه از مشتریان و چندین ماه قول های بی‌اساس مشتریان را مجبور می کنند که انصراف بدهند. تازه بعد از انصراف وجه را دو ماه بعد با کسر ده درصد از مبلغ برمی گرداند. تازه آن هم معلوم نیست که برگرده. من الان یک ماه انصراف دادم و یک ماه بعد احتمال داره پرداخت کنند یا پرداخت نشود. از شما خاضعانه استدعا دارم لطفا هرچی زودتر پیگیری کنید که وجه بنده و کسایی که مورد سو استفاده قرار گرفتند برگرده. بنده تمام این اطلاعات رو دراختیارتون می گذارم ففط و فقط لطفا زودتر کمک کنید من فقط با کمک شما می توانم حقم را از این ها بگیرم. ممنون از شما.

 

9313...0913: اردیبهشت ماه روغن جامد لادن ۵کیلو خریدم ۲۳۵۰۰ تومان، خردادماه لادن ۴/۵ کیلوخریدم ۲۷۵۰۰ تومان! چای محمود۵۰۰گرم فروردین ماه ۲۱هزار،خردادماه ۲۸هزارشده! لااقل شما پیگیری کنید،به خدا با ماهی یک میلیون درآمد واسه شش نفر آدم  چطور زندگی کنیم.

 

5371...0901: لطفا پیگیر بازگشت هزینه ثبت نام استخدامی دستگاه های اجرایی که موفق به ثبت نام‌ نشدند باشین.

 

1266...0999: اگر امکان داره یک گزارش در مود قیمت گوشی ها بگیرید، چه جوری میشود گوشی های موبایل نزدیک به یک تا دو میلیون افزایش قیمت پیدا کنند؟!

 

9864...0938:  همسرم در زمان دفاع مقدس دو نوبت مجروح شدند که بعد از هفت بار جراحی از سر و گوش موج گرفته اش و جاهای دیگر دکترها جوابش کردند و بطور طبیعی یک ساعت قادر به خوابیدن نیست. با همه دردها جانباز ده درصدن کسی بداد ما نمیرسد. باتشکر از شما ومسئولین. خواهشمندم کمکم کنید.  ایمانی از لنگرود،  روستای لوکلایه.

 

2714...0910: چند وقت پیش یک اس ام اسی برای ما آمد مبنی بر اینکه به دلایلی !!! هر روز فقط امکان یک عملیات تراکنش بانکی با گوشی امکان پذیر است.  بعد اینکه اگر بخواهیم  عملیات های بیشتری انجام بدهیم با اپلیکیشن هف هشتاد می توانیم!! و خب الان فقط یک بار میشود مثلا شارژ خرید. چرا مردم و اذیت می کنند؟ لطفا رسیدگی کنید.

 

6437...0935: من کارمند سازمان تامین اجتماعی هستم. به تازگی بخشنامه ای صادر شده است که تمام کارمندان باید از سیم کارت رایتلی که سازمان به آنها می دهد استفاده کنند و این امر اجبار سازمانی دارد، این چه انحصاری هست؟

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
خداقوت