سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصرف هفت میلیارد کیلو وات ساعت برق در خراسان رضوی

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به حدود یک میلیون و ۲۴۰ هزار مشترک این استان به جز شهرستان مشهد خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمدرضا مزینی افزود: حدود 52 درصد از مصرف هفت میلیارد کیلو وات ساعت برق در خراسان رضوی مصرف برق مشترکان استان به بخش کشاورزی، 24 درصد به مصارف خانگی، 13 درصد به بخش صنعتی و حدود 11 درصد به بخش عمومی و تجاری اختصاص دارد.

وی گفت: پیک بار شبکه برق سراسری کشور در سال گذشته معادل 55 هزار و 346 مگاوات و پیک بار شرکت توزیع نیروی برق استان معادل هزار و 283 مگاوات بود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: همکاری مردم با سیاست‌های اصلاح الگوی مصرف برق بویژه مدیریت مصرف در ساعات اوج بار کمک شایانی به تامین برق مطمئن و پایدار برای تابستان امسال خواهد بود.

مزینی گفت: ساعات اوج بار از ساعت 11 تا 15 و از ساعت 19 تا 23 است و در صورتی که مشترکان در این ساعات از وسایل برقی پرمصرف استفاده نکنند و مصارف خود را به ساعات غیر پیک بار منتقل کنند، امسال مشکلی در تامین برق نخواهیم داشت.

انتهای پیام//م. ن
برچسب ها: وزارت نیرو ، برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.