سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور همه امت های اسلامی در روز قدس نشان از انزجار به حرکت های استعماری آمریکا است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف گفت: مردم انقلابی ما و همه کشورهای اسلامی باید به صورت جدی در راهپیمایی روز قدس حضور داشته باشند و انزجار و مخالفت خود را نسبت به این حرکت استعماری آمریکا اعلام کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام و المسلمین محسن طالب‌پور اظهار داشت: تحلیلگران سیاسی و مقام معظم رهبری فرمودند که به وجود آمدن داعش و جنگ سوریه، عراق و یمن بهانه‌ای بود تا موضوع فلسطین به حاشیه رود تا افکار عمومی از مسئله فلسطین منحرف و معطوف به سوریه شود. 

وی با اشاره به شکست داعش و دست نیافتن جبهه استکبار به اهداف خود افزود: آنان تلاش می‌کنند تا مسائل حاشیه‌ای بزرگ شود و مسئله فلسطین به حاشیه رود اما از آنجایی که حضرت امام خمینی(ره) در گذشته و رهبر انقلاب در حال حاضر همواره تأکید دارند که مهمترین و اصلی‌ترین مسئله دنیای اسلام مسئله فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی است مردم نیز با حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام می‌کنند که مسئله فلسطین مسئله نخست دنیای اسلام است و زمینه نابودی رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی در این منطقه با همکاری و وحدت کشورهای اسلامی به ویژه جوانان مسلمان و انقلابی این کشورها فراهم می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 8 نجف اشرف با اشاره به حساسیت راهپیمایی روز قدس امسال بیان کرد: متأسفانه با وجود مخالفت جهانی رئیس جمهور و دولت استکباری آمریکا تصمیم گرفت تا سفارت خود را به قدس منتقل کند و رسمیت بیشتر و جدی‌تر را به رژیم اشغالگر قدس بدهد بنابراین مردم انقلابی ما و همه کشورهای اسلامی باید به صورت جدی در راهپیمایی روز قدس حضور داشته باشند و انزجار  و مخالفت خود را نسبت به این حرکت استعماری آمریکا اعلام کنند.

وی ادامه داد: در ماه‌ها و سال‌های گذشته شاهد اقدامات نظامی توسط رژیم صهیونیستی در سوریه و لبنان بودیم، آنان با بمباران این مناطق تلاش کردند عرض اندامی داشته باشند که در سکوت بین‌المللی به ویژه غرب و اروپا این اتفاق رخ داد و می‌توان گفت رژیم صهیونیستی به دنبال خروج از انزوا است و با این اقدامات می‌خواهد به عنوان بازیگر منطقه‌ای خود را نشان دهد. 

طالب‌پور تصریح کرد: بعضی از دولت‌های دست نشانده عربی به ویژه عربستان در یک سال گذشته، روابط خود را با رژیم صهیونیستی آشکار کردند و رفت و آمدها بیشتر شده و صحبت از به رسمیت شناختن این رژیم شده است که این‌ها انگیزه جدی برای همه ما ایجاد می‌کند تا در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.

وی گفت: به تازگی جنگی در منطقه غزه به راه افتاده است و افرادی که قصد داشتند در منطقه مسکونی مادری خود مستقر شوند مورد هجوم رژیم صهیونیستی قرار گرفتند و کشته شدند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 8 نجف اشرف خاطرنشان کرد: موشک‌های ساده مقاومت به سمت رژیم صهیونیستی توانست ضربه سنگینی به این رژیم وارد کند و نشان دهد که موضوع گنبد آهنی و قدرت این رژیم پوشالی است و به تعبیر قرآن کریم «اِنَّ أَوْهَنَ البُیُوتِ لَبَیتُ العَنکَبوتِ» جبهه باطل همیشه ضعیف است.

وی گفت: رژیم صهیونستی با اعلام اینکه قویترین ارتش منطقه و چهارمین ارتش دنیا را در اختیار دارد می‌خواهد ترس و دلهره‌ای در جامعه اسلامی بیندازد که می‌بینیم این ادعاها صحت ندارد و حضور و راهپیمایی و اعلام انزجار مردم در راهپیمایی روز قدس ضربه سنگین‌تری را به چهره پوشالی رژیم صهیونیستی و حامیانش می‌زند.

 

انتهای پیام/م

 

جبهه استکبار به دنبال انحراف افکار عمومی نسبت به مسئله فلسطین است

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.